Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Realistyczna trasa kolei piaskowych

<< < (24/49) > >>

Cesky Kretek:

--- Cytat: "Żabek" ---Tylko kurka, co jest z tą trawą?? W 3ds-ie wygląda dobrze a tu kapusta :/
--- Koniec cytatu ---

Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jest za gęsta czy za rzadka? W 3DStudio prawie wszystko wygląda inaczej...

Żabek:

--- Cytat: "Český_Krtek" ---Nie rozumiem o co Ci chodzi. Jest za gęsta czy za rzadka? W 3DStudio prawie wszystko wygląda inaczej...
--- Koniec cytatu ---

Chodzi mi o to, że prawie nie ma żadnej tekstury tylko jednolity zielony.
Wartościami UWV się bawiłem, ustawiłem na 100 i 200 (albo 200 i 400 bo nie wiem która wersja została...)

JONIN_EZT:

--- Cytat: "Żabek" ---Chodzi mi o to, że prawie nie ma żadnej tekstury tylko jednolity zielony.
Wartościami UWV się bawiłem, ustawiłem na 100 i 200 (albo 200 i 400 bo nie wiem która wersja została...)
--- Koniec cytatu ---


jak masz ustawienia UVW

to spróbuj powpisywac jak masz wybór UVW daj na box


--- Kod: ---u=25 v=25 w=25 lub w kazdym =10
--- Koniec kodu ---



--- Kod: ---lenght=200 width=200 height=10
--- Koniec kodu ---


u mnie przy podobych wpisach na testowej trasie wygląda tak
http://img338.imageshack.us/img338/9677/viewuvwnc2.png
http://img338.imageshack.us/img338/633/uvwcordinatestt6.png

spróbuj pokombinowac jeszcze w opcji box (lenght width height)(w przedziale od 500 do 2000)  moze to pomoze

Żabek:
Witam.
Mam pytanie do znawców - w jaki sposób wyliczane są współrzędne

--- Kod: ---0.0 0.0 9.04927  //control vector 1
-1.28813 0.0 -8.95712  //control vector 2
--- Koniec kodu ---

w przypadku zwrotnicy? Na jakimś etapie wystąpiło przekłamanie i teraz łuki na zwrotnicach są prostymi łamanymi a to się nie godzi :]

A co do postępu prac - działam obecnie nad podwalinami eventów :) Inne rzeczy też powstają, ale to już nie ja jestem autorem :) Zainteresowanych zapraszam do galerii - adres poniżej :)

Pozdrawiam
Damian

bohunIC:

--- Cytat: "Żabek" ---Witam.
Mam pytanie do znawców - w jaki sposób wyliczane są współrzędne

--- Kod: ---0.0 0.0 9.04927  //control vector 1
-1.28813 0.0 -8.95712  //control vector 2
--- Koniec kodu ---

w przypadku zwrotnicy? Na jakimś etapie wystąpiło przekłamanie i teraz łuki na zwrotnicach są prostymi łamanymi a to się nie godzi :]

A co do postępu prac - działam obecnie nad podwalinami eventów :) Inne rzeczy też powstają, ale to już nie ja jestem autorem :) Zainteresowanych zapraszam do galerii - adres poniżej :)

Pozdrawiam
Damian
--- Koniec cytatu ---


Klasycznie zmien sobie na lewa albo w zaleznosci na prawa zwrotnice wpis inc! ja tez mialem kiedys takie jaja baaaa dalej mam!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod