Czy podejmie się ktoś takich prac przy EN57:
(służę pomocą)
- Możliwość załączenia Rozrządu - bez tego nie można włączyć WSa, sprężarki itd...
- Poprawienie tarczy na Haslerze - czerwona kreska powinna znajdować się na prędkości 110 km/h, a nie na 100 km/h.
- Wskaźnik Amperomierza Silników Trakcyjnych - prąd jaki pokazuje ten wskaźnik powinien być dwa razy większy (dobry prąd pokazuje ten wskaźnik na lokomotywach)
- Bardzo rzadko działa nadmiarowy - jest to częste przy wysokim prądzie (problem ten opisuje powyżej)
- Pozycje nastawnika kierunkowego - pozycje nastawnika kierunkowego to:
0 - pozycja znajduje się na środku - na tą pozycję trzeba zrobić nastawnik aby odblokować nadmiarowego.
Wyłączony - pozycja na prawo od zero. Sama nazwa wskazuje jej działanie.
1 (Tył) pozycja znajduje się na prawo od pozycji wyłączony. Umożliwia jazdę w tył.
1 (przód) pozycja znajduje się na lewo od 0. Umożliwia jazdę w przód.
2 (przód) umożliwia jazdę w przód - prosto mówiąć lepsze przyspieszenie :)
Pozatym, gdy wrzucimy pozycję z wyłączonego na 0 przód lub 1 tył zadziała SHP które trzeba skasować.
Również brak samego nastawnika można zauważyć. Jeśli ktoś się podejmie zrobienia takiego nastawnika może liczyć na moje fotki nastawnika w każdej pozycji.
Ostatnim problemem jest: Gdy nastawnik kierunkowy jest na pozycji 1 lub 2 pali się kontrolka napięcie na nastawniku hamulcowym (pierwsza u góry z prawej)
Jeśli ktoś się podejmnie takiej pracy służę pomocą.
Pozdrawiam
Maciek :)
Nie wiedziałem że nie było nastawnika, nie zauważyłem. Chciałbym zapytać co to za wajcha która się przestawia o 6 pozycji?
Dźwignia kierunku też jakaś jest. Jakaś.
Zastanawiam się jak ma zadziałać nadmiarowy kiedy wejście na następną pozycję jest automatyczne. Swoją drogą nawet jak zapakuje od razu na 6 pozycję to nadmiarowy nie wywali. Ty napisałeś że żadko, to znaczy udało Ci się coś niemożliwego.
Amperomierz - osobna historia:
Jaki jest prawidłowy prąd konkretnie w amperach. Jak to określiłeś?
I skąd wiesz że jest prawidłowy w lokomotywach.
Jechałem ostatnio kiblem 150km i znacznik Vmax był na 100km.
Rozrząd -strzelam- jest i nawet potrafię włączyć sprężarkę.
mogę zmienić wskazania amperomierza i woltomierza a anwet parametry nadmiarowego, tylko nie wiem po co.
Pozdrawiam
PS: jakaś epidemia czy co, ostanio niepodobał się ET41?