Autor Wątek:  Kilka ważnych szczegółów  (Przeczytany 4463 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline macias11

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka ważnych szczegółów
« dnia: 10 Sierpnia 2006, 21:00:55 »
Czy podejmie się ktoś takich prac przy EN57:
(służę pomocą)

- Możliwość załączenia Rozrządu - bez tego nie można włączyć WSa, sprężarki itd...

- Poprawienie tarczy na Haslerze - czerwona kreska powinna znajdować się na prędkości 110 km/h, a nie na 100 km/h.

- Wskaźnik Amperomierza Silników Trakcyjnych - prąd jaki pokazuje ten wskaźnik powinien być dwa razy większy (dobry prąd pokazuje ten wskaźnik na lokomotywach)

- Bardzo rzadko działa nadmiarowy - jest to częste przy wysokim prądzie (problem ten opisuje powyżej)

- Pozycje nastawnika kierunkowego - pozycje nastawnika kierunkowego to:

0 - pozycja znajduje się na środku - na tą pozycję trzeba zrobić nastawnik aby odblokować nadmiarowego.
Wyłączony - pozycja na prawo od zero. Sama nazwa wskazuje jej działanie.
1 (Tył) pozycja znajduje się na prawo od pozycji wyłączony. Umożliwia jazdę w tył.
1 (przód) pozycja znajduje się na lewo od 0. Umożliwia jazdę w przód.
2 (przód) umożliwia jazdę w przód - prosto mówiąć lepsze przyspieszenie :)

Pozatym, gdy wrzucimy pozycję z wyłączonego na 0 przód lub 1 tył zadziała SHP które trzeba skasować.

Również brak samego nastawnika można zauważyć. Jeśli ktoś się podejmie zrobienia takiego nastawnika może liczyć na moje fotki nastawnika w każdej pozycji.

Ostatnim problemem jest: Gdy nastawnik kierunkowy jest na pozycji 1 lub 2 pali się kontrolka napięcie na nastawniku hamulcowym (pierwsza u góry z prawej)

Jeśli ktoś się podejmnie takiej pracy służę pomocą.

Pozdrawiam

Maciek :)
Pozdrawiam, Maciek

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Kilka ważnych szczegółów
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Sierpnia 2006, 21:19:55 »
Cytat: "macias11"
- Poprawienie tarczy na Haslerze - czerwona kreska powinna znajdować się na prędkości 110 km/h, a nie na 100 km/h.
Nie na wszystkich. Niektóre EN57 mają Vmax 100 km/h, a inne 110 km/h.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Re: Kilka ważnych szczegółów
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Sierpnia 2006, 22:08:52 »
Cytat: "macias11"
Czy podejmie się ktoś takich prac przy EN57:
(służę pomocą)

- Możliwość załączenia Rozrządu - bez tego nie można włączyć WSa, sprężarki itd...

- Poprawienie tarczy na Haslerze - czerwona kreska powinna znajdować się na prędkości 110 km/h, a nie na 100 km/h.

- Wskaźnik Amperomierza Silników Trakcyjnych - prąd jaki pokazuje ten wskaźnik powinien być dwa razy większy (dobry prąd pokazuje ten wskaźnik na lokomotywach)

- Bardzo rzadko działa nadmiarowy - jest to częste przy wysokim prądzie (problem ten opisuje powyżej)

- Pozycje nastawnika kierunkowego - pozycje nastawnika kierunkowego to:

0 - pozycja znajduje się na środku - na tą pozycję trzeba zrobić nastawnik aby odblokować nadmiarowego.
Wyłączony - pozycja na prawo od zero. Sama nazwa wskazuje jej działanie.
1 (Tył) pozycja znajduje się na prawo od pozycji wyłączony. Umożliwia jazdę w tył.
1 (przód) pozycja znajduje się na lewo od 0. Umożliwia jazdę w przód.
2 (przód) umożliwia jazdę w przód - prosto mówiąć lepsze przyspieszenie :)

Pozatym, gdy wrzucimy pozycję z wyłączonego na 0 przód lub 1 tył zadziała SHP które trzeba skasować.

Również brak samego nastawnika można zauważyć. Jeśli ktoś się podejmie zrobienia takiego nastawnika może liczyć na moje fotki nastawnika w każdej pozycji.

Ostatnim problemem jest: Gdy nastawnik kierunkowy jest na pozycji 1 lub 2 pali się kontrolka napięcie na nastawniku hamulcowym (pierwsza u góry z prawej)

Jeśli ktoś się podejmnie takiej pracy służę pomocą.

Pozdrawiam

Maciek :)


Nie wiedziałem że nie było nastawnika, nie zauważyłem. Chciałbym zapytać co to za wajcha która się przestawia o 6 pozycji?
Dźwignia kierunku też jakaś jest. Jakaś.

Zastanawiam się jak ma zadziałać nadmiarowy kiedy wejście na następną pozycję jest automatyczne. Swoją drogą nawet jak zapakuje od razu na 6 pozycję to nadmiarowy nie wywali. Ty napisałeś że żadko, to znaczy udało Ci się coś niemożliwego.
Amperomierz  - osobna historia:
Jaki jest prawidłowy prąd konkretnie w amperach. Jak to określiłeś?
I skąd wiesz że jest prawidłowy w lokomotywach.
Jechałem ostatnio kiblem 150km i znacznik Vmax był na 100km.
Rozrząd -strzelam- jest i nawet potrafię włączyć sprężarkę.

mogę zmienić wskazania amperomierza i woltomierza a anwet parametry nadmiarowego, tylko nie wiem po co.
Pozdrawiam
PS: jakaś epidemia  czy co, ostanio niepodobał się ET41?

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Kilka ważnych szczegółów
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Sierpnia 2006, 23:00:59 »
Dziwne, ze nie wytknales bledu, ze "wal kulakowy" w symkowym EN57 jest dwukierunkowy.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline wujekmaslak

  • Wiadomości: 81
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 22
Kilka ważnych szczegółów
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Sierpnia 2006, 10:00:03 »
Jak już jesteśmy przy temacie EN57 to ja mam takie pytanie dotyczące tychże jednostek z nowym wnętrzem. Czy u was także podczas gdy otwieracie lewe drzwi zapala się prawa kontrolka oraz porusza się prawy przycisk(oczywiście w przypadku dzrwi prwych sytuacja ma się odwrotnie). Wiecie czym to jest spowodowane i jak to można naprawić?

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Kilka ważnych szczegółów
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Sierpnia 2006, 10:06:07 »
Cytat: "wujekmaslak"
Jak już jesteśmy przy temacie EN57 to ja mam takie pytanie dotyczące tychże jednostek z nowym wnętrzem. Czy u was także podczas gdy otwieracie lewe drzwi zapala się prawa kontrolka oraz porusza się prawy przycisk(oczywiście w przypadku dzrwi prwych sytuacja ma się odwrotnie). Wiecie czym to jest spowodowane i jak to można naprawić?


W drugiej kabinie OIDP jest dobrze.