Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 UNOFF REV290706

<< < (14/22) > >>

queuedEU:

--- Cytat: "Converter" ---A ja może wiem coś o bugu. A mianowicie:
Wywala program, jeśli do dynamicu bez replacableskin w modelu wpiszemy zamiast "none" tekstury nazwę. Taki błąd miałem z Adu.
Zmieniłem i wszystko ok.
EDIT: Oczywiście ten błąd jest na exe Quequeda
 Uparcie nie ładują się tekstury liter pragotronu, ponieważ zamiast być wczytywane z : ścieżkaprogramu/textures/... są ładowane z E:/symulator2/textures/...
--- Koniec cytatu ---


Zmienilem na c:\queued\ip\pragotron\ bo mam problem ze skladaniem sciezek, wiec narazie zalozcie sobie katalog 'queued\ip' i tam wciapnijcie katalog pragotron.



--- Cytuj ---Ciekawa rzecz z Czechami. A więc, kto pierwszy znajdzie błąd ? ;)
--- Koniec cytatu ---

Oczywiscie ze ja, bo zapomnialem ;P


--- Cytuj ---
Kolejna rzecz - WYDAJNOŚĆ. Tam, gdzie miałem ok.20 FPS
teraz mam 10FPS
--- Koniec cytatu ---


Masz teraz srednio 10f/s to i tak o 4-7 wiecej niz ja, wiec oco chodzi?

Dodano po 6 minutach:

 I oto prosze panstwa ... Stalo sie...
Otoz prawdopodobnie za chwile o ile wygracie wojne z lycosem ;),
bedziecie posiadali przyjemnosc ogromna przejechac sie na calkowie, mocznikach i innych wypasiastych scn...

Narazie jeszcze w 100 procentach nie wiem co bylo powodem sypania sie ale mam nadzieje ze to co myslalem, bo procz tego jest jeszcze jedna rzecz brana pod uwage, a jest tak banalna ze poprostu wole narazie nie pisac o tym ;]. Jezeli faktycznie tym bugiem jest ta druga rzecz ;) to by to rozwiazywalo problem 674/675?.

http://www.members.lycos.co.uk/queued/exe/

Mariusz1970:
Z całym szacunkiem Q dla tego co zrobiłeś i jeszcze robisz, ale jeżeli jest tak jak napisał Converter, że wydajność spadła o 100%, Ty piszesz:

--- Cytuj ---Masz teraz srednio 10f/s to i tak o 4-7 wiecej niz ja, wiec oco chodzi?

--- Koniec cytatu ---


no weź.... przecież fps był i tak nie najwyższy, a teraz jeszcze o połowę mniejszy. Ja jeszcze tego Twojego nie odpalałem, więc nie wiem. Wiem, że dla sporej liczby userów fps to duży problem (piszę to na podstawie zainteresowania tym moim zmieniaczem, iż osoby zaczeły się tym interesować). Dla ludzkiego oka, aby mieć złudzenie płynnego ruchu to ok. 25/s. Ja 100 razy wolę nie mieć jakiś bajerów typu zegar, czy niebo w chmurki itp., a mieć max. płynniejszy fps. Ponadto dla fps<18 zablokowane jest kiwanie się loka, co znacznie odbiera przyjemność jazdy (nie wiem jak w Twoim to wygląda).
Zdolny jesteś i masz "łeb na karku" w wolnej chwili pomyśl na tym.

Pozdrawiam
Mariusz

Profeta:
Niestety bez zmian nadal się sypie.

queuedEU:
Hmmmm... Dobra... Wiec moze tak...

pierw te mniej wazne rzeczy.. 1 segment pragotronu zajmuje... 120 poly
 jeden zegar to 12 poly?, wiec to wsumie nie duzo, a sa przeciez opcjonalne bo ladowane z pliku.
NIebo... to by bylo to co w tej chwili pewnie zre najwiecej, dlatego widze,
ze koniecznoscia bedzie zrobienie mozliwosci definiowania segmentacji,
jak i powtarzania textury...
Teraz odnosnie zwiekszania FPS... Siedzi mi w glowie pewien plan, ktorego
wykonanie moglo by zwiekszyc plynnosc moze nawt o 10-15 ramek, ale
to narazie plan, poniewaz bylo by duzo sprawdzaina psucia itp
- chodzi tu o dynamiczne ladowanie textur dla obiektow pojaiajacych sie
i zwalniaine ich gdy sa poza zasiegiem. Poprzednik napisal, ze nadal sie sypie... Dziwne mnie zaczely chodzic scenerie takie jak Baltyk, Moczniki, Calkowo a wczesniej sie sypaly na AI. No coz moze jest cos jeszcze? ...
Poki co prosba. Osoby ktorym sie sypia Moczniki poprosze o wystawienie pliku/plikow SCN. Obadam sprawe.

MB:
1. W loaderze nie działa przycisk zamykania.
2. Po wybraniu scenerii loader nie zawsze pozwala na uruchomienie rzeczywistego składu, np. w KrewetkowieEU07 można jedynie prowadzić wagony, a rzeczywista lokomotywa jest oznaczona na czerwono i nie można uruchomić na niej scenerii.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod