Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 UNOFF REV290706

<< < (12/22) > >>

queuedEU:
Re. Po wstepnych analizach na scn moczniki_eu07_eu06 a konkretniej
to po zahashowaniu eventow i wywaleniu skladow moge powiedziec, ze trasa sie uruchamia btw. fajne te moczniiki ;]. Narazie to wszystko i pewnie i tak zadna rewelacja, poki co spadam dalej debugowac.

z wloclawka pozdrawia master Q

Dodano po 33 minutach:

 ... Kontynuujac... Odhashowalem eventy i pare skladow.. I co? No i nico ;)
Wywala sie dalej, ale spoko nie ma powodow do paniki ;)... Wystarczy zakomentowac sklady sterowane przez AI i moczniki maja 27 fps extra plus ;). Wniosek? Chyba cos popsulem :] Tymczasem w celu wyhaczenia tegi udaje sie zalozycz pulapki na inicjalizacje eventow....

Converter:
Pytanie, czy da się zmieniać wyświetlane nazwy na pragotronach ? Próbowałem kilka razy i nic :/

Czomo:

--- Cytat: "Profeta" ---c: bardzo widoczne łączenia takstur nieba, ale dużym plusem jest możliwość wyboru rodzaju nieba i jego ruch.
Pozdrawiam!
--- Koniec cytatu ---


Tak te łączenia psują efekt ale spróbowałem z niebiem pochmurnym i jednak widać może jednak dało by się coś zrobić??

Mariusz1970:
Witam!

Skoro Q grzebie w exe, a wszytkim zależy na większej wydajności exe (czyt. fps) maj propozyszyn jest następujący:

1)Najważniejsze, to naprawić exe, aby nie było wysypywania się exe
i teraz:
2)Zrobić dwa exe:
a)dla zwykłych userów- wypierdzielić z niego wszystkie wodotryski, np. zapisywanie parametrów fizycznych do plików (tu mogą być protesty virualmechów), tryb debugmode, freefly, debuglog, wireframe i może jeszcze jakieś np. jakieś procedury wodotryskowe np. jakieś F, wypieprzyć zegary, niebo kolorowe czy chmurki.
b)dla trosopisarzy i modelarzy: powinny w tym exe być funkcje przydatne do pisania tras, czyli exe praktycznie pozostaje bez zmian, a może dorobić jeszcze jakieś przydatne funkcje do tego i tu wydajność exe może być mniejsza od 2a.

Nie wiem jaki bybły efekt po wypierdzieleniu tych wodotrysków, czy będzie duży wzrost fps, ale wszak wiadomo, każda linijka w pętli kodu, to jakiś ubytek na fps.
Idea jest taka, że skoro główna filozofia programu musi pozostać bez zmian, a jedym z najważniejszym kryterium jest wydajność, która do granic możliwości została wyciśnięta przez Abu, to jedynym sposobem zwiększenia wydajności jest zrezygnowanie z uniwerslaności exe i zrobić dwa, tak jak pisałem. Nie wiem tylko jakie przyniosłoby to efekty. Generalnie chodzi mi o jak największe odchudzenie exe i zostawienie w nim tylko te sprawy, które są niezbędne.

Pozdrawiam
Mariusz

queuedEU:

--- Cytuj ---
Tak te łączenia psują efekt ale spróbowałem z niebiem pochmurnym i jednak widać może jednak dało by się coś zrobić??
--- Koniec cytatu ---


Hmmm.. Tak trudno odpalic sobie jakis psp, photoshop, corel i troszke sie pobawic? J aniestety czasu na wszystko nie mam :)


--- Cytuj ---Pytanie, czy da się zmieniać wyświetlane nazwy na pragotronach ? Próbowałem kilka razy i nic :/
--- Koniec cytatu ---


Tak oczywiscie. wystarczy wpisac np:

setpragotron prago_zawiechy_peron1 ptest3

^-komenda   ^- nazwa pragotronu     ^- plik z tekstem

narazie tylko w ten sposob, bo jak wiadomo wciaz trwaja testy - pozniej bede mslal nad eventowa zmiana  tresci tablicy

parametr <nazwa_pragotronu> to nazwa z pliku definicji pragotronow
(pragotrons_analog.txt)


przykladowa zawartosc pliku:

prago_zawiechy_peron1…1…10.0…3.0…100.0…
prago_zawiechy_peron2…1…10.0…2.0…100.0…
prago_zawiechy_peron3…1…10.0…1.0…100.0…
EOPD
1 2 3 4 5 6 7  8  9 10  11  12  13   14   15   16 17  

PAR01= nazwa
PAR02= aktywny?
PAR03= x
PAR04= y
PAR05= z

.......

Dodano po 27 minutach:

 ... Sprawa druga tyczaca sie debugowania ...
Otoz po wstepnym debugowaniu przeprowadzanym ze sceneria MOCZNIKI
(moczniki_eu06_eu07.scn) polegajacym na wywaleniu wiekszosci skladow
i zostawieniu tylko EU06+EU07 oraz 2 skladow w peronach a takze
zakomentowaniu evebtow trasa sie odpalila. Nastepine odhashowalem
SU45 jako AI no i sie posypalo... Siegnalem wiec do historii zmian i backupow (ze wczesniejszego 'przepisywania') by z kazdej rewizji sprawdzic pliki world.cpp i co? okazuje sie ze na tamtym pliku
MOCZNIKI sie odpalaja ze wszystkmi AI. Hmmm, czyli polowa sukcesu za mna... Wkoncu odpalilem CALKOWO btw. zajebista trasa :), oczywiscie jeszcze na tamtym world.cpp. Co to znaczy? Ano znaczy to tylko tyle,
ze teoretyczie wystarczy jeszcze raz przepisac world.cpp i powinno byc miodzio :) btw. jade na  wersji 1.0.9.2 675kb (690688bytes) czyli raczej to ine jest 674...

Dodano po 5 minutach:

 Aaaaaa. jeszcze jedno btw ;)

Czy ktos ma gorszy sprzet odemnie? (ATHLON 750 GF2 MX200 160ram)
bo ja nie nazekam, a nie lubie sluchac nazekania ludzi, ktorzy maja lepsze sprzety ;]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod