Wiatm. Zajełem się problem Mauryka i go rozwiazłem. Opisze go tutaj bo w sumie okazał sie ciekawy.
Poprosilem kolege o przesłanie mi pliku scn. Po otwarciu go, odrazu zauwarzyłem bład.
Wszyscy ineteresowaliście dlaczego nie ma 2 kibli w scenerii skoro mu w start exe pokazuje dwie jednostki.. YouBy przypomniał ze wpisy poczatkowe skałdu musza się róznic, czyli:
node -1 0 EN57-800ra...
node -1 0 EN57-800s ...
node -1 0 EN57-800rb ...
node -1 0 EN57-80
1ra ...
node -1 0 EN57-80
1s ...
node -1 0 EN57-80
1rb ...
I spoko, z tym wpisem jest wszytsko w porzadku. Ale jak wiemy Kolega odpalał symka w jelitkowie wiec tam jest jeszce jedna jednostka. I oczywsicie poczatkowy wpis był taki:
node -1 0 EN57-800ra...
node -1 0 EN57-800s ...
node -1 0 EN57-800rb ...
Wiec w scerii poprostu powtarzały sie jednostki EN... 800 i kolega widział co prawa w exe wszytskie skałdy, ale w symku odpalał się tylko ten który się nie powtarzał czyli EN...801. I zawsze był jeden. Wystaczyło zmienić na EN...802 i juz działa.
I na koniec taka moja sugetsia. Doszedłem do wniosku ze takie kmopletowaniu skałdu jak dwie jednostki tej samaj textury, jest troszkę dziwne. Przecież w realu nigdy nie spotakmy, dwóch sprzegnietych kibli o tym samym numerze. Dla wiekszej realnosci zaproponawł bym tworzenie składów z 2 róznych textur, wiem wiem, jest ich mało, i zbyt nie pasuja do siebie, np połączyć EN57-795 z EN57-1708 powstanie kolorowy skałd, no kolorowy ale nie nierealny... Taka moja sugetsia, lecz każdy woli po swojemu;)
I jeszce kolego
nowy05, cóz to znaczy "takie piknięcie" ?
Pozdrawiam.
PS:
Kolego @mauryk, czy żeś może nie zrobił dwóch pojazdów o tej samej nazwie? Innego wytłumaczenia na to nie ma. Zawsze jak są dwa pojazdy o tej samej nazwie w scenerii to się potem robią rożne cyrki. Tak więc zmień numer w którymś wpisie jednostki, bo tam (w jelitkowie) zawsze były dwa składy, jeden pojedyńczy i jeden podwójny.
No i dokałdnie o tym mowa;)