Autor Wątek:  Krzywa Beziera, a torowisko (Dla tworzących w Notatniku)  (Przeczytany 3098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Converter

  • Gość
Krzywa Beziera, a torowisko (Dla tworzących w Notatniku)
« dnia: 06 Czerwca 2006, 14:03:29 »
Oj, przeglądałem Internet, szperałem w nim, aby znaleźć coś na temat ControlVectors w krzywej Beziera. I znalazłem i wyjaśniła się pewna rzecz: jak tworzyć zwrotnice i zakręty w notatniku. EUREKA! . Oto mój obrazek, dotyczący wyliczania współrzędnych ContolVectorów w krzywej beziera.
UWAGA: każdą współrzędną liczy się oczywiście oddzielnie.
Np. współrzędne punktu CV1 wynoszą x=20 y=10 z=0,
wsp. punktu A wynoszą x=0 y=0 z=0
to liczymy tak:
Współrzędna x ControlVectora1 = 20 - 0 = 20
I z pozostałymi tak samo...
Radzę trzymać przy komputerze zeszyt w kratkę, tam możesz wykonać trudniejsze obliczenia, pomocnicze rysunki etc.
Załączam obrazek ! Proszę go obejrzeć
Obrazek
Pozdrawiam,
Albsup - Converter

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Krzywa Beziera, a torowisko (Dla tworzących w Notatniku)
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Czerwca 2006, 14:34:42 »
Radze uzbroic sie w 3dstudio...