Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Poprawione światla YouBy'ego
Czomo:
Mi się podoba ale czy to działa tylko w tych lokach w który zmieniono tekstury np.oświetlenie wskaźników i tak dalej??
Ale ogółem dobra robota brawo :D
Poscikk:
@Czomo podswietlenie wskaznikow nie ma nic wspolnego ze swiatlami zrobionymi przez @Drivera24. To jest gotowa kabina z podswietlonymi wskaznikami.
hunter:
--- Cytat: "Driver24" ---Nowe exe nic przy tym nie zmienia. Testowałem przy starym exe i nowym. wyświetlaja sie te same błedy. Ale co dziwne, nie które przeciez odcinki trasy świetnie przez te światla widac. Od czegóż to zależy? Od ilosci zastowanych tekstur na danym fragmencie? hmmm... chyba nie.
Bardzo lubi jeździc w nocy na symku i w realu, dlatego chce cos z tymi światlami zrobic... Jeżeli sie nie uda, to najwyżej takie światla wydam w paczce...
--- Koniec cytatu ---
Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex
Pozdrawiam.
Driver24:
Ciekawy pomysł Hunter. Sprobuje tak zrobic jak piszesz... :)
Poscikk:
--- Cytat: "hunter" ---Wszystko się da. Wystarczy takim programikiem textureconverter (był w którejś wersji MaSzyny) dać alpha channel na kolor czarny, zapisać pliki tga na bmp, a następnie przekonwertować je na *.tex . Wynik - brak problemów. Czemu? Bo światła są w teksturze tga i wysięgniki też i to wszystko się nakłada. Można zrobić odwrotnie - skonwertować światła na *.tex
--- Koniec cytatu ---
@hunter powiem Ci tak. Ja już napisalem to samo kilka postow wzesniej wiec nic nowego tuaj nie napisales. U mnie jest tez tak z epoka ze sie nakladaja na siebie szyba i wysiegnik.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej