Pozwolę sobie nieco rozszerzyć zakres danych podany przez @Poscikka
Model : EM10
Oznaczenie fabryczne : 405E, 405 Ea (obecnie po przebudowie wszystkie 4 szt. to 405Em)
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy : 4
Układ osi : BoBo
Długość całkowita : 16340 mm
Rozstaw osi skrajnych : 10500 mm
Baza wózka : 2400 mm
Silniki trakcyjne : 4 szt. LKa-493 240 kW (niektóre źródła podają 4 szt. LKa-435 235 kW)
Moc ciągła lokomotywy : 960 kW
Przełożenie przekładni głównej : 71:16 = 4.4375
Napięcie obwodów rozrządu : 110 V
Masa służbowa : 72 t
Średnica kół : 1100 mm (niektóre źródła podają 1050 mm)
Prędkość maksymalna : 80 km/h
Maksymalna siła pociągowa : 250 kN
Maksymalna siła hamowania : 150 kN
Rodzaj wzbudzenia silników : szeregowe
Minimalny stopień wzbudzenia silników : 0.5
Regulacja prądu wzbudzenia silników : płynna
Stosunek sił nacisku I/II wózek : 0.82
Rozruch : impulsowy, tyrystorowy
Hamowanie : obcowzbudne, rezystorowe
Liczba przekształtników tyrystorowych : 2 (obecnie zastąpione przekształtnikami na tranzystorach IGBT typu PTR3*320)
Częstotliwość impulsowania przekształtników : 40 - 300 - 100 - 0 Hz
Maksymalna wartość tętnienia prądu sieci : 350 mA
Prąd rozruchu : 80...340 A
Prąd hamowania : 100...250 A
Za
http://www.bluefish.foxnet.pl/