Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

Linia 61 - v1 wydana!

<< < (97/103) > >>

Charlie89:
Osobiście nie znam się na projektowaniu scenerii, ale jeśli zdecydujesz się na upublicznienie trasy do wystaw najpierw tą oryginalną wersję. Może jednak u kogoś bedzie ładnie chodzić. Wiem tylko że nasza MaSzyna ma alergie na niektóre sterowniki graficzne, spróbuj zmienić, poeksperymentuj i nie poddawaj się.
Pozdrawiam !

AtapiCl:

--- Cytat: Charlie89 w 23 Maja 2008, 13:48:27 ---Osobiście nie znam się na projektowaniu scenerii (...)

--- Koniec cytatu ---

To nie wiesz jak to jest...

--- Cytuj ---(...) ale jeśli zdecydujesz się na upublicznienie trasy do wystaw najpierw tą oryginalną wersję. Może jednak u kogoś bedzie ładnie chodzić. (...)

--- Koniec cytatu ---

Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem? Trasa była testowana - na różnych kompach u różnych osób. Skutki były marne. Więc nie licz, że u Ciebie będzie inaczej.

--- Cytuj ---(...) Wiem tylko że nasza MaSzyna ma alergie na niektóre sterowniki graficzne, spróbuj zmienić, poeksperymentuj (...)

--- Koniec cytatu ---

Próbujesz wmówić Bohunowi, że ma złe stery do grafiki? ROTFL

--- Cytat: Ajusto w 23 Maja 2008, 09:20:39 ---
--- Cytat: Charlie89 w 23 Maja 2008, 09:14:36 ---A jeśli chodzi o FPS zostało wydane kilka scenerii z małym FPS'em i nikt nie narzeka:P

--- Koniec cytatu ---
Heh:) Ja na Drawinowo mam 15FPS na stacjach ale jakoś żyje, (na Bałtyku ze 25FPS--w trasie ponad 30). Zawsze można wyłączyć trakcje ale to nie to samo...
Gdyby w EXE było coś takiego jak np. w Need for Speed-zie jakimś, ustawienia grafiki. Poziom detali pojazdów, otoczenia itd. Ale o tym to chyba tylko po marzyć można...;]

--- Koniec cytatu ---