Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia 61 - v1 wydana!

<< < (61/103) > >>

bohunIC:
Poki co trasa jest w strzepach i tylko wybrane fragmenty sa ukonczone na poziomie zadowalajacym moja osobe jak na screenach. Tak jak sie bedzie skladac misje to WOS i cala reszta bardzo sie przyda. Mysle o wprowadzeniu rozkladu jazdy zgodnego z tym na PKP, trzeba bedzie dostosowac to do zegara w exe. Ale takie cos byloby swietne, bo wtedy odpalamy misje np. osobowy en57 z Lublinca do  Cz. Osobowej przez zrobione juz odg. Liswarta - Herby S. - Blachownia - Cz. Gnaszyn i Cz. Stradom i mijamy sie z innymi skladami ktore kursuja tam o tej porze dnia, plus jakies towarowe rzecz jasna dla urozmaicenia. Poniewaz prowadze prace nad SMK jak i Blachodachowka na przemian to najwczesniej cos sie ukaze po nowym roku i naczej nie dam rady. Co myslicie o takim pomysle wprowadzenia rozkladu z realu?

Rozi:
Ja jestem za. Tak jak mówiłem ciotka pracuje w Herbach Nowych, więc mogę też załatwić rozkład jazdy (można też zobaczyć w internecie).

Pozdrawiam

Ra:
Ja jestem za. Tylko eventy odjazdowe trzeba by na określoną godzinę nastawiać, ciekaw jestem, czy to zadziała. No i czy AI nie będzie się spóźniać na trasie. :)

Do tego na końcach torów trzeba by zrobić takie wachlarze, jak są w ND, żeby wysyłały i przyjmowały  składy wg rozkładu. (Najlepiej w osobnym .scm, żeby się dało wywalić tę protezę przy rozbudowie scenerii.) Ewentualnie można by je ustawić na jednym torze po kolei i zwalniać im kolejno odjazdy o określonych godzinach. Dla misji o różnych godzinach wstawiać tam różne składy i zmieniać godziny w eventach.

Fajnie by było też wywiesić na jakiejś stronie zdjęcia z terenu i odpowiednie im widoki z symulacji. Jakiś czas temu "jechałem" trasą w Zusi demo (Altenbeken-Ottbergen), porównując ją na bieżąco z widokiem Google Maps (tu zaznaczona jest trasa drogowa). Dosyć ciekawe doświadczenie mimo marnej grafiki.

Mariusz1970:

--- Cytuj ---Tylko eventy odjazdowe trzeba by na określoną godzinę nastawiać,

--- Koniec cytatu ---

Problem jest w tym, iż moim zdaniem w prosty sposób nie można, ale kombinując, iż znając godzinę rozpoczęcia scenerii, można tak operować opoźnieniami eventów podanych w sekundach, aby uzyskać efekt, iż o godz. "X" coś się tam zacznie dziać.
Chyba, że istnieje inny sposób, o którym nie wiem.

Żabek:

--- Cytat: Mariusz1970 w 03 Grudnia 2007, 21:22:00 ---
Problem jest w tym, iż moim zdaniem w prosty sposób nie można, ale kombinując, iż znając godzinę rozpoczęcia scenerii, można tak operować opoźnieniami eventów podanych w sekundach, aby uzyskać efekt, iż o godz. "X" coś się tam zacznie dziać.
Chyba, że istnieje inny sposób, o którym nie wiem.

--- Koniec cytatu ---
Ja coś wiem ale powiedzieć nie mogę :|*

--- Kod: ---node -1 0 ev1 eventlauncher 0 1 2 0 none 10:31 abc none end
--- Koniec kodu ---
- tak dla wtajemniczonych w trasopisarstwo.


___________
* - to znaczy mogę, ale może to być moja ostatnia wypowiedź na Forum...

Dlaczego tak uważasz?
Mariusz

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod