Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Linia 61 - v1 wydana!
bohunIC:
Swoją drogą to nawet klawy pomysł! nawet mam w planach wstawic ''tłum'' pod wiatami jak chcecie to wysyłajcie swoje foty to was wstawie :) Czeski Krecik juz jedno wysłał!!! Obecnie na wężle Stradom jest około 15FPS przy kilku składach i eaos'ach jako dekoracja więc nie jest żle!
Trasa przeszła pewien lifting uzupełniłem sygnalizatory, dodałem budynki, zrobiłem zachmurzone niebo, z uwagi na pomoc przy tworzeniu scenerii mam zamiar ją udoskonalać w miare czasu do uzyskania najbardziej zbliżonej do realistycznej!!! POZDRAWIAM
Butchy_83:
fajne to niebo,jakby zaraz miała być ulewa:) kibicuje tej trasce od poczatku:) jak dla mnie to ma klimacik w stylu traski slimsona
czekam z niecierpliwoscia na wersje finalna
pozdrawiam
ET22_RULZ:
Trasa jest fajna. Ale mam jedno pytanie dotyczacze peronow:
Czy te perony nie sa przypadkiem za niskie?
Stanowisko ministerstwa transportu i gospodarki morskiej:
8. Wysokość peronu powinna wynosić 0,55 m nad główkę szyny, z tym że możliwe jest, za zgodą zarządu kolei, budowanie peronów o wysokości 0,76 m na liniach kolejowych, na których prowadzony jest ruch podmiejski. Wysokość wydzielonych peronów bagażowych wynosi 0,30 m.
( http://www.zie.pg.gda.pl/~dwisnie/rozp/evolt.html ).
bohunIC:
--- Cytat: "ET22_RULZ" ---Trasa jest fajna. Ale mam jedno pytanie dotyczacze peronow:
Czy te perony nie sa przypadkiem za niskie?
Stanowisko ministerstwa transportu i gospodarki morskiej:
8. Wysokość peronu powinna wynosić 0,55 m nad główkę szyny, z tym że możliwe jest, za zgodą zarządu kolei, budowanie peronów o wysokości 0,76 m na liniach kolejowych, na których prowadzony jest ruch podmiejski. Wysokość wydzielonych peronów bagażowych wynosi 0,30 m.
( http://www.zie.pg.gda.pl/~dwisnie/rozp/evolt.html ).
--- Koniec cytatu ---
Słusznie!!! ale stanowisko ministra mam głęboko... Pozatym cenie sobie opinie innych użytkowników i jak znajde czas to podwyższe je do wymaganej wysokości. POZDRAWIAM
Patrykos:
a tak wogóle to trasa jest SUPERR !
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej