Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia 61 - v1 wydana!

<< < (35/103) > >>

uetam:

--- Cytat: "bohunIC" ---no i powiem tak! na zmiany łuków już za póżno! niechce mi sie ich poprawiać i jeszcze raz kłaść trakcji i innych tam! [leń] wprowadze wskażniki ograniczenia i bedzie gitarra! :) trasa ma być realna ale bez przesady!
--- Koniec cytatu ---

Nie rozumiem... Łuk R=200 zamiast R=800 i to nic nie zmienia? Co jak co ale łuki powinny być zrobione idealnie, tak samo jak przejścia między zwrotnicami, najlepiej nie używając flex'a tylko wymierzając idealnie prostymi odcinkami toru. Paul czy Bart kiedyś dobrze opisali jak to się robi...
Polecam przeszukać forum.
pozdrawiam

czapka:
Oglądnołem screny z trasy po prostu czuje się profesjonalizm/moje uznanie dla autora/ale mając teraz urlop z powodu nadmiaru wolnego czasu zabawiłem się MaSzyną i w każdej trasie zauważyłem brak wskaźnika poboru prądu dla EZT tzn:jest wskaźnik 1 "zakaz poboru prądu na silniki trakcyjne" następnym jest "można pobierać prąd na silniki trakcyjkne" ale tylko dla lokomotyw litera pod wskaźnikiem"L" następny wskaźnik powinien być  dla EZT litera"I" /odległość 3 składów EZT od wskaźnika "L"/Była to dopuszczalna ilość łączonych do siebie jednostek.Tak samo jest z opuszczeniem pantografów,podnoszą najpierw lokomotywy ,następnie EZT w odległości j.w.Nie jest to błacha sprawa bo np.podnosząc pantograf przy wskaźniku z "L" nasze pantografy EZT podniosą się w strefie   gdy mają być w stanie opuszczonym i po patykach.
pozdrawiam z eu

Negroth:

--- Cytat: "czapka" ---...i po patykach...
--- Koniec cytatu ---


...no i wtedy wyciągamy z kieszeni zapasowe pantografy, wymieniamy i jedziemy dalej :P :P :P :)

Żuk:
czapka poczytaj E1 bo chrzanisz glupoty. Litera L jest dla elektrowozow sam wskaznik( powinien byc nastepny po tym z litera L na szlaku) jest bez litery L. A jezeli chodzi o wskazniki z cyfra 3 tzn 3 jednostki itp. np 2 juz sa zastapione nowymi wskaznikami nie tylko dla EZT. Tj. taki sam wskaznik (sciety róg kwadratu) jak z 3 dla ezt zamiast napisu 3 jest napis np 100 oznacza 100m, wowczas sklad o dlugosci 100, mozna za tym wskaznikiem smialo sie zatrzymac wiedzac o tym iz wlazl na caly sklad w perony.

czapka:
Cza ja coś pisałem odnośnie zatrzymania czoła pociągu nie, pisałem tylko odnośnie wskaźników We8a ,We9a,We9b.W 2000 roku była zmiana niektórych przepisówE1,pierwszy wskażnik We8a"początek jazdy bez prądu,drugi We9b ten z literą "L" dla lokomotyw i trzeci We9a dla EZT /można pobierać prąd z sieci/obecnie bez litery.Wskaźnik We9a dawniej był z lierą "I" oznaczał miejsce w którym EZT może pobierać prąd lub podnieść pantograf./dla pantografów inne wskaźniki i odlgłości/.Moja rozłąka z jazdą to ok 10 lat i stąd może drobna nieścisłość.A mnie po prostu chodziło tylko o wstawienie do trasy wskaźnika We9a i We3a.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod