Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 Lokomotywa EP05

<< < (28/40) > >>

ET22_RULZ:

--- Cytat: "Loui" ---
[ciach]
...dążyć przy tworzeniu modelu do stanu oryginalnego czy może odzwierciedlać stan obecny - dotyczy to praktycznie każdej serii pojazdów które były w jakiś sposób modernizowane.
--- Koniec cytatu ---

A nie lepiej zrobic tak i tak? ;)

Profeta:

--- Cytat: "Loui" ---Kilka ciekawostek dotyczących "mojego" pulpitu - te widoczne dodatkowe mierniki to:

a.termometr silników trakcyjnych
b.termometr oporników rozruchowych
c.prędkościomierz elektryczny Alimco

Co do prędkościomierzy to w kabinie A były dwa - zarówno standardowy Hasler jak i Alimco, a w kabinie B był tylko Alimco.
 A co do tej kontrowersyjnej kwestii blokady w nastawniku to ona występowała oryginalnie ale została usunięta także obecnie nie występuje.
 Tak przy okazji tego tematu to przyszła mi dość chyba ciekawa kwestia - czy w przypadku lokomotyw dość bądź co bądź wiekowych które przez niemały okres eksploatacji przeszły trochę zmian dążyć przy tworzeniu modelu do stanu oryginalnego czy może odzwierciedlać stan obecny - dotyczy to praktycznie każdej serii pojazdów które były w jakiś sposób modernizowane.
--- Koniec cytatu ---

No tak, to teraz się zastanawiam czy EU05 posiadały już taki zmodernizowany pulpit czy nastąpiło to dopiero po przebudowie na EP05? Ten pierwotny jest chyba identyczny (lub prawie) jak w 141.
Natomiast problem hamulców będzie rozwiązany.
Pozdrawiam!

maly:
Witam

 Orginalny pulpit był w przbudowanych z EU05 na EP05 lokomotywach.
Z orginalnym, lub prawie orginalnym pulitem (drobne zmiany np:dodano przycisk od SHP)lokomotywki te jezdziły jeszcze na początku lat 80.
W tych latach podczas naprawy głównej kolejnych egzemplarzy EP05
rozpoczęto modernizacje pulpitów i częściowo kabin.

Pozdrawiam

Profeta:
Więc do EU05 trzeba będzie wykonać kabinę taką jaka jest na zdjęciu w książce. Tylko skąd wziąć na teksturę te termometry i Almico.
Druga sprawa. Jeżeli tam nie ma przetwornicy to zapewne nie ma też tego dźwięku, który teraz sobie "szumi" w tle w kabinie? A jeśli go nie ma to co jest słyszalne (oczywiście oprócz silników, wentylatorów i sprężarki). Czy tą prądnicę słychać? Jeśli tak to jak to mniej więcej brzmi (tak opisowo ;) )?
I jak ktoś ma jakieś inne zdjęcia tej oryginalnej kabiny to niech daje!
Pozdrawiam!

ET22_RULZ:
Aktualnie pod x jest podpiety dzwiek wentylatorow, czyli jest dobrze.

P.S.
Jezeli ktos chce sie upierac, ze EP05 nie posiada przetwornicy to niech otworzy sobie ksiazke o EP05 na 19. stronie, gdzie jest napisane: "5 - oporniki stabilizujace przetwornic i sprezarek".

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod