Kilka nowości:
- mamy teraz eksperymentalne liczenie asynchroniczne pojazdów. Liczba wątków definiowana za pomocą async.trainThreads w eu07.ini - wpisanie 0 powoduje ze pojazdy beda liczone po staremu, 1 lub wiecej to znaczy ze beda liczone po za wątkiem symulacji. Ustawienie może pomóc gdy na scenerii mamy po 50 lub wiecej wagonow/lokomotyw/pojazdow ogólnie.
- poprawiona logika obsługi przycisków control/shift/alt przy linuxie/windowsie @jakubg1
- przywrócenie screenshoot managera przy rendererach opartych o OpenGL
- mamy teraz 30 universali (0-29)
- poprawione targetowanie komend z pythona (getCommands leci teraz na pojazd gracza a nie pojazd z id 1)
- komenda dedykowana do ustawienia reflektorow (lightsset, a, b) gdzie a to czolo A, natomiast b to czoło B
- większa szczegółowość generowanych plików dmp (teraz zawierają pełny zrzut RAM przydzielony do exe)
- wymieniono libke od DiscordRPC na nowszą, dzięki temu nie ma problemów z kompilacją na innych silnikach niż MSVC
- lekki overhaul startera w exe @jakubg1
- Dodany osobny ffList dla hamowania (ffBrakeList) @jakubg1
- W edytorze najeżdżając na tor podświetla się teraz nazwa odcinka izolowanego @jakubg1
https://ci.appveyor.com/project/Hirek193/maszyna/builds/52760536/artifacts (po 19 powinny być pliki gotowe już do pobrania)