Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój

<< < (13/46) > >>

Hirek:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r9.exe
exe z fixem na stary abstractscreenrenderer.

Spowolnienie moze wynikac z tego, ze z pythona dodatkowo wywolywana jest jeszcze jedna funkcja (ktora stety niestety w takiej lub innej formie musi sie pojawic zeby komendy z pojazdu mozna bylo zwrocic do exe)

jakubg1:
Te wywołania powinny zostać przeniesione na asynchroniczne, żeby to naprawdę leciało na osobnym wątku, a nie tylko udawało.

Balaclava:
Mokry sen animatora czyli animacje szkieletowe, a nie to zero-jedynkowe coś na eventach - to mój request

Hirek:
Żeby szkielet osadzić w modelu wymagałoby to modyfikacji formátu. Możemy zrobić najwyżej animacje pivotami które są zdefiniowane w osobnym pliku a w mmd zamiast rot/mov byłoby cust (custom). Opracowanie formatu plików *.t3d.anim pozostawiam wam. Ogólnie to fajnie jakby było jakieś ID tej animacji (wpisywane w mmd po kluczu CUST) a same animacje ograniczały się do przechodzenia między różnymi matrixami.

To do pojazdów swoją drogą. Jak ktoś ma pomysl zrealizowania tego na obiektach statycznych to słucham xD

Sekrus:
Nw czy bylbys w stanie to zrobic, ale mozna przykladowo zrobic w podpowiedziach dopisany skrot klawiszowy, ulatwiloby to nauczenie sie klawiszologii swiezakom.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod