Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
siudemka.exe - swego rodzaju dalszy rozwój
DieselPower:
Nie wiem czy to było, ale przydałyby się rozbudować stukoty. Zamiast jednego pliku mamy pulę kilku różnych dźwięków stukotów, które są na bieżąco losowane. Żeby było prościej to zamiast losowania np. predefiniowaną listę kolejności odtwarzania kolejnych dźwięków typu stukot 3, stukot 5, stukot 3, stukot 4, stukot 2, stukot 4, stukot 2, stukot 1, stukot 5, stukot 1 i od początku. Głównie przydałoby się to pod kątem pojazdów z kabiną, gdzie to jest najbardziej słyszalne.
Hirek:
Dzisiaj wlatują następujące featurki (zamówione przez Kermita):
Lampka aktywacja kabiny
W mmd wpis i-cabactived
Lampka działania JAKIEGOKOLWIEK kompresora w pojezdzie:
W mmd wpis i-compressorany
Na niskich prędkościach zwykłych haslerów prędkość 0 może zatrzymać się na losowej wartości z zakresu 0-5 przy normalnym zatrzymaniu i 0 do nawet 20 przy mocniejszym. (symulacja haslerów, w których silnik ma niskie opory)
Można teraz ustawić maksymalną prędkość jaką wyświetli prędkościomeirz analogowy w kabinie
Klucz MaxTachoSpeed w sekcji Cntrl. w pliku fiz pojazdu - jesli nie zdefiniowano tego pozostanie stara logika Vmax * 1.05
Można również ustawić prędkość, powyżej której uruchamiana jest blokada drzwi
Parametr DoorLockSpeed w sekcji Doors: w pliku fiz pojazdu
PR
EXE x64
Zapraszam do testowania i zgłaszania błędów/opinii w tym wątku :)
No i jakby kogoś interesowała aktualna todolista to proszę:
Bliska przyszłość
- światła długie do traxxowatych/vectronowatych
- dzwiek skladania/rozkladania lusterek
- lampka wentylatory wylaczone do AKMowatych (czekam na objaśnienie logiki)
- stany universali 0-9 w lowpoly (można będzie wtedy zaimplementować otwierane drzwi/okna opuszczane rolety itp)
- wskaźniki stanu hamulca dla nowszego taboru (te czerwono/zielone)
Daleka przyszłość
- losowanie stukotow w czasie rzeczywistym
- przełącznik oswietlenia sufit-0-podswietlenie pulpitu i 0-pulpit-sufit
- rozbicie hebelka od WS na podtrzymanie WS i Impuls załączania
Plany fantazyjne (możliwe że nigdy nie będą zrealizowane, albo będą dopiero gdy ogarnę jak działa każda linijka kodu w exe)
- dodanie formatu .mmd.json celem rozbudowy możiwości formatu
- dodanie wszystkich dźwięków z sekcji sounds z podziałem na wewnętrzne/zewnętrzne i dalej ze względu na wariant toru
- działające wycieraczki
- ośnierzanie się taboru zimą
pozdze:
A może by w końcu dać blokadę dla AI na rozruch do połowy amperomierza? Teraz jeździ pod kreskę co przy ciężkich składach na linii z profilem kończy się rozrywaniem składów.
Hirek:
Dzisiaj kolejne duperele wyskrobane w nocy.
Link do exe:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r3.exe
Proszę o sprawdzenie czy system przyciemniania świateł działa w nowych wozach jak i czy zachowana jest kompatybilność w starych!
Lista zmian:
- Mamy nowe opcje reflektorow - klucze w modelu: highbeam12 highbeam13 highbeam22 highbeam23
- Nowy 4 lub 5 pozycyjny przełącznik przyciemniania reflektorów (wariant definiowany wpisem ModernDimmerOffPosition w sekcji Switches). Przelacznik ma klucz moderndimmer_sw i nalezy go zdefiniowac w sekcji cabXdefinition
- W fizach mamy teraz nową sekcję Headlights:
- W tej sekcji mozemy ustawic kolor/odcien na jaki swieca reflektory naszego pojazdu. LampRed LampGreen i LampBlue - odpowiednio RGB - wartości z zakresu 0-255. Domyślnie wszystko na 255 (czyli biały - po staremu)
- Możemy sobie sparametryzować siłę reflektorów - poniżej 1 będą przyciemnione a powyżej - rozjaśnione. Odpowiadają za to wpisy DimmedMultiplier NormalMultiplier HighbeamDimmedMultiplier oraz HighBeamMultiplier, ktre kolejno odpowiadają za relfkeotry zwykłe przyciemnione, normalne, długie przyciemnione i długie. Domyślne wartości to kolejno 0.6, 1.0, 2.5 i 2.8. (z jakiegoś powodu wartość 2.5 sie sama przyciemnia - nie znalazlem na razie zrodla tego w kodzie wiec zalecam wstawic wyższą wartość)
- Do sekcji Switches: dodano dwa nowe parametry dla nowego włącznika przyciemniania świateł (stosowanego głównie na nowszych pojazdach) ModernDimmer (domyślnie No) - czy korzystamy z nowego przełącznika przyciemniania zamiast starego; ModernDimmerOffPosition (domyślnie Yes) - czy przełącznik przyciemniania oprócz pozycji przyciemniania ma pozycję 0 - opcja dla traxxów.
- dodano i-highbeamlights: - lampka dlugiach swiatel (stosowana w eurosprinerach)
- dodano i-aklvents - lampka wentylatorow na EN57AKM (na zyczenie Kermita)
Jeśli błędy z nowym systemem świateł się nie pojawią to dopiero wtedy puszcze PR na głównego brancha.
Hirek:
https://eu07.pl/userfiles/24886/eu07-x64-Release-r4.exe
Jeszcze szybka poprawka dla pstryczkow 4 pozycyjnych w traxxach (brak opcji off)
A tu macie paczke do testow na eu47 (dodane dlugie reflektory do modelu i porobione parametry) trzeba usunac f140ms.e3d zeby dzialalo poprawnie
https://eu07.pl/userfiles/24886/f140ms.zip
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej