Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Próbka trasy testowej

<< < (4/8) > >>

Poscikk:
Choćby EP23 lub EP09 która wyjdzie. Przecież EP23 180 pojedzie z palcem tam gdzie słońce nie dochodzi :) Tylko trzeba przekroczyć Vmax.
A i na stacji pierwszej będą semafory sześciokomorowe, których (jak dotąd) w żadnej scenerii nie było.

youBy:
jak lok ma max 160, to tylko tyle wolno jechać, bo inaczej maszynista może mieć problemy, a lok się może popsuć - ogień okrężny na komutatorze silnika trakcyjnego i silnik do wymiany, a lok do podmianki

Poscikk:
No wiem ale to tylko symulator i raczej coś takiego sie nie stanie. Ale skoro tak nie wolno będzie szlak vmax-160km/h.

Piotrek:
Właśnie dlatego, że to symulator, a nie gra, nie należy tak robić. To ma odzwierciedlać rzeczywistość, a nie jazdę "dopóki prądu nie zabraknie".

youBy:
co do trawki są dwa sposoby:
a)robisz płaszczyznę (plane), rozciągasz, potem ustawiasz ilość segmentów tak, żeby nie były rzadziej niż 500m (absolutne maksimum), potem konwerstujesz do "editable mesh", nakładasz teksturkę trawy, potem UVW map, dajesz box, potem w length, width i height wpisujesz np. 10m (wielkość teksturki, jak często ma się powtarzać) i już masz

b) podobnie, tylko że zamiast robić płaszczyzne, rysujesz liniami i potem dajesz w skryptach taką fajną opcję, triangulate i dalej postępujesz jak wyżej


--- Cytat: "Lanos" ---No wiem ale to tylko symulator i raczej coś takiego sie nie stanie. Ale skoro tak nie wolno będzie szlak vmax-160km/h.
--- Koniec cytatu ---
Oj stanie się, stanie. W exe są zaprogramowane uszkodzenia silników

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod