Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Lowpoly w ED72

<< < (2/4) > >>

Toprus:
Nie o to chodzi, okna muszą być na osobnym submodelu, oddzielnej mapie (tekstura szyby) i z wbitą przezroczystością.

dinsx7:
Niezbyt mi to coś mówi.. Jestem zielony w temacie Blendera. Prosiłbym o takie "łatwiejsze" wyjaśnienie problemu. Dla tych mniej zaawansowanych.
Chodzi o plik z teksturami szyb z folderu Normals? Jeśli tak to takowy przygotowałem jednak nie wiem zbytnio jak go połączyć z tymi szybami w modelu.

Scaliłem 2 posty — obowiązki 14.

matek123:
Chodzi to to, że powinieneś dopasować obiekt z szybami do mapowania ED72. Najłatwiej będzie Tobie zrobić szyby od 0. Duplikując model pudła i przycinając go z zapasem do rozmiaru okien.

dinsx7:
Chodzi o coś takiego? Jeśli tak to co z tym dalej mam zrobić?

Miłosz Dorsz:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod