Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Lowpoly w ED72

(1/4) > >>

dinsx7:
Hej. Dzisiaj przychodzę z kolejnym technicznym pytaniem pytaniem. Jako iż mocno zafascynowałem się tworzeniem "dodatków" do Maszyny postanowiłem zrobić lowpoly do mojego nieszczęsnego modelu en57-19xx korzystającego w połowie z modelu ed72. Mianowicie chce przekopiować lowpoly z klasycznego en57 to tego modelu, trochę próbowałem moich sil w Blenderze i przerobiłem te lowpoly tak aby pasowało do pudła ed72. Połączyłem oba modele w jeden i cos się popsuło (załącznik 1) chociaż widziałem ze w przypadku klasycznego en57, lowpoly jak i pudło to dwa oddzielne modele. A wiec ma ktoś może jakieś porady jak się za to zabrać i mniej więcej mógłby powiedzieć jak to zrobić?

jakubg1:
W jaki sposób połączyłeś oba modele w jeden? W Blenderze fizycznie w jeden model, czy w pliku mmd?

dinsx7:
Próbowałem dwoma sposobami. Niestety za każdym razem okna się psują i nakłada się na nie główna tekstura członu.

dinsx7:
Można by powiedzieć ze już wszystko ogarnięte jednak nadal jest problem z teksturami okien w symulatorze (załącznik 1). W Blenderze okna są szare (załącznik 2) a w Maszynie nakłada się na nie tekstura członu Ra. Proszę o dalsza pomoc bo naprawdę jestem już blisko celu.

jakubg1:
Czy zmapowałeś okna w Blenderze?
Dopasuj mapowanie tak, aby pokrywało się z modelem zewnętrznym.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod