Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Pomysły na rozwój exe

<< < (4/12) > >>

M79r:
Nie wiem ja sie tam nie znam na exe, ale fajną opcją była by możliwość łatwego dodawania trakcji do torów na podstawie jak dziś np. Co klikniesz drzewko i je masz. Dodał bym jeszcze sposób ubierania sie w różnych okresach roku. Bo np latem ktoś na scenerii w kurtce jest. A zimą w krótkich gaciach i podkoszulku. Ale to tak jak mówie, ja sie tam nie znam.

jakubg1:
Jeśli chodzi o ubiór to po prostu nie ma kto ubrać ludzi w zimowe ubranka i dorobić maty. Żadne zmiany w exe nie są potrzebne, tylko trzeba zagonić jakiegoś jelenia co umie w blenderka i być może malarza substancji.
A co do sieci trakcyjnej, Jan coś tam robi, więc na razie nie wiem. Pewnie będą jakieś wpisy do nodebanku kiedyś tam.

JAN21:
Powodzenia w sieciowaniu przez edytor w exe... Do tego są/będą odpowiednie narzędzia dzięki którym zrobi się to zgodnie ze sztuką, a nie na szybko i byle jak.

matek123:

--- Cytat: jakubg1 w 29 Stycznia 2023, 19:32:33 ---Jeśli chodzi o ubiór to po prostu nie ma kto ubrać ludzi w zimowe ubranka i dorobić maty. Żadne zmiany w exe nie są potrzebne, tylko trzeba zagonić jakiegoś jelenia co umie w blenderka i być może malarza substancji.

--- Koniec cytatu ---
Rozumiem, że po prostu połowa układu by była na ciuchy letnie, a druga na zimowe? Jeżeli tak, to co proponujesz to bardzo mocna proteza i marnotrawstwo miejsca na teksturach.  Ja kiedyś proponowałem możliwość definiowania submodelom sezonowości. Wspominałem o tym pod kątem osłon metalowych/brezentowych na pojazdy w zimę, ale przy ludzikach też by się to sprawdziło.


--- Cytat: jakubg1 w 27 Stycznia 2023, 22:37:10 ---  - Możliwość zaznaczania torów @matek123

--- Koniec cytatu ---
To już się da robić i zwraca nazwę toru, tylko chciałbym, żeby była informacja przestrzenna o kierunkowości toru. :)

Joachimowicz:

--- Cytat: matek123 w 29 Stycznia 2023, 22:38:14 ---Rozumiem, że po prostu połowa układu by była na ciuchy letnie, a druga na zimowe? Jeżeli tak, to co proponujesz to bardzo mocna proteza i marnotrawstwo miejsca na teksturach.  Ja kiedyś proponowałem możliwość definiowania submodelom sezonowości. Wspominałem o tym pod kątem osłon metalowych/brezentowych na pojazdy w zimę, ale przy ludzikach też by się to sprawdziło.

--- Koniec cytatu ---
Dorobić maty i zdefiniować, która tekstura ma się ładować przy jakiej porze roku.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod