Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Pomysły na rozwój exe

<< < (3/12) > >>

mareczek:
To ja podrzucam - przywrócenie pracy turbiny dla spal-elek. Ostatnio (z pół roku temu?) ktoś popsuł i już nie naprawił.

x_Zielu:
Nie wiem na ile jest to możliwe, ale pasuje do wątku więc rzucam luźno - umożliwienie wykonywania fizyki na pojazdy dwutrakcyjne, np. E6ACTad (z silnikiem dojazdowym), czy też przyszłościowo hybryda. Ale mówię, nie wiem na ile to realne.

jakubg1:

--- Cytat: jakisrandomowynoob w 28 Stycznia 2023, 19:11:39 ---
--- Cytat: jakubg1 w 27 Stycznia 2023, 22:37:10 ---  - Wstawianie includów zamiast node model.

--- Koniec cytatu ---

Strasznie trudno będzie wtedy przestawić/usunąć coś w przypadku, gdyby z jakiegoś powodu nie pasowało, a już się raz zapisało i wyszło z edytora. Nieraz przy samym EC zdarzało mi się przegapić jakieś lewitujące drzewko, ustawienie tego od razu w includzie bardzo utrudniłoby jego zlokalizowanie w plikach i usunięcie. Chyba, że będzie opcja przesuwania już ustawionych obiektów. Wiem, sprawdzać przed zapisem, ale jak się robi coś wieczorami to niekoniecznie wszystkie styki w głowie chodzą poprawnie i łatwo idzie coś pominąć.

--- Koniec cytatu ---
To będzie do rozgryzienia. Include includowi nie równy i różne rzeczy mogą wymagać różnego traktowania. Myślałem nad grupowaniem obiektów tak jak chociażby w (ekhem ekhem) TD2. Ale w założeniu zawartość plików *.inc jest stała, więc po prostu przesuwałoby się całe includy. Ale żeby nie pogrupowało całej roślinności na scenerii razem (bo plik scenerii sam w sobie zawiera includy do poszczególnych elementów), można filtrować po rozszerzeniu. Najwyżej się dostosuje rozszerzenia jeżeli któraś sceneria ma elementy "wirtualne foldery" w pliku inc.


--- Cytat: x_Zielu w 28 Stycznia 2023, 22:32:27 ---Nie wiem na ile jest to możliwe, ale pasuje do wątku więc rzucam luźno - umożliwienie wykonywania fizyki na pojazdy dwutrakcyjne, np. E6ACTad (z silnikiem dojazdowym), czy też przyszłościowo hybryda. Ale mówię, nie wiem na ile to realne.

--- Koniec cytatu ---
Myślę, że youBy będzie umiał to ogarnąć - zna się na fizyce i póki jeszcze coś tam skrobie co jakiś czas, jest na to szansa.

Toprus:
Możliwość opcji autozapisu do edytora F11, najfajniej by było gdyby dało się samemu ustawić interwał między zapisami, a pliki wypluwane z autozapisu albo były oddzielne do tych, które sami tworzymy ctrl+shift+f11, albo aby wszystkie pliki (i te eksportowane przez nas i przez autozapis) miały oddzielne nazwy i się nie nadpisywały, niech będą nawet oznaczane datą stworzenia pliku.

kawup:
Najważniejsza opcją edytora powinien byc pędzel do malowania trawki i drzew, że można ustawić sobie rozmiar pędzla i gęstość trawy/drzew

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod