Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania

<< < (44/47) > >>

JAN21:
Niestety nie mam porównania do terenu E3D bo z tego co widziałem ta funkcja w nowych EXEkach jest wyłączona. Na pewno dużą zaletą byłby wielokrotny użytek takiego terenu na różnych scenariuszach i możliwość dołączania paru takich plików do jednego scenariusza, ale czy czas wczytywania byłby porównywalny do tego z SBT? (5GB SBT odpowiada ~12GB SCM, SBT z poprawką w EXE ładuje się mniej niż minutę, SCM przy korzystnych warunkach co najmniej godzinę). Niemniej na paczkowym EXE plik SBT nie ma najmniejszego sensu.

RCJ:
Cześć, ten post jest adresowany do "wesołych" scenarzystów. Sceneria Galicja, w jednej scenerii każecie czekać godzinę na dalszą jazdę, w drugiej godzina scenerii jest 12:30 odjazd 13:20. Czy to nie jest przesada? To jest symulator, gra nie rzeczywistość. Panowie zmieńcie to!!!!! Takie scenerie zniechęcają! To nie tylko dotyczy Galicji.

JAN21:
Zapraszam do zapoznania się z funkcją przyspieszenia (nie przestawienia) czasu. Ewentualnie mogę zaproponować napisanie własnego scenariusza lub chociaż rozkładu w którym nie będzie takich długich postoi. Jeden człowiek nie jest w stanie wszystkiego uciągnąć i wszystkim dogodzić.

Do klejenia tekstur wszyscy, do narzekania jeszcze więcej, a zrobić cokolwiek ponad to to nie ma nikogo.

Pozdrawiam serdecznie,
"Wesoły" Scenarzysta

mareczek:
Ale tam jest jeden scenariusz, rozpoczynający się o 12:30, z możliwością pokierowania różnymi pociągami. Logiczne jest że jednym składem ruszysz 5 minut po starcie, a innym 30-40-50 minut po rozpoczęciu. Zawsze można przyspieszyć czas w wersji debug (F12 i zaznaczamy fistaszek przy debug mode) i potem skrót Ctrl+Shift+F6 (przywrócenie normalnej prędkości - F6).

Ra:
Ja bym z tym przyspieszaniem nie przesadzał, na ×5 jeszcze daje radę, ale przy szybszych psują się eventy i symulacja się mi wielokrotnie zawiesiła — musiałem wczytywać od nowa i nie przesadzać następnym razem z przyspieszaniem. Chociaż nie sprawdzałem jeszcze 24.06, ale również nikt nie pisał, że zostało to już naprawione.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod