Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania

<< < (43/47) > >>

mac310:
Co jest nie tak u mnie? Ściągnięta paczka 24.06, wszystko na czysto i podczas ładowania scenerii zatrzymuje się zawsze w tym samym miejscu i stoi. To samo dzieje się na scenerii Glinojeck, a inne wczytują się normalnie.

matek123:
Długo czekałeś? Nawet na moim sprzęcie Glinojeck się odpalił.

JAN21:
Jakby to ująć, w tym momencie powinien wczytywać się teren, niemniej jednak w paczce jest dołączony plik .sbt więc teren się nie ładuje, ale Maszyna i tak musi przebrnąć przez te pliki z terenem, bo dla paczkowego EXE one się niczym nie wyróżniają i nie ma pojęcia, że może je z czystym sumieniem zignorować. Przy braku pliku .sbt czas ładowania będzie porównywalny, z tym że wtedy w logu będą pojawiać się nowe wpisy i nie będzie to wyglądać jakby program się zawiesił. Problem definitywnie rozwiązuje EXE dołączone do zależności, niestety nie u wszystkich ono działa i wymaga nadpisania paczkowych shaderów.

mac310:
Dobra, przebrnął i się w końcu załadował. Trochę musiałem poczekać.

Ra:
Jaka jest korzyść z plików SBT, jeśli gigabajty terenu w SCM i tak muszą być przemielone parserem? Gdy robiłem teren w E3D, to raz i dobrze przygotowany E3D z terenem mógł być używany w wielu scenariuszach i wczytywało się to od razu do docelowych struktur bez potrzeby parsowania. Teraz na LK61+LK144 jest 18 scenariuszy, to się tworzy 18 plików SBT ze zbliżoną zawartością, do tego drugie tyle może powstać ze znakiem $ na początku nazwy pliku. I jeszcze jest problem, bo jak się coś poprawi, to trzeba usuwać SBT, inaczej poprawka nie będzie widoczna. Może mnie ktoś naprowadzić na jakiś sens w tym?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod