Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa

 Pytania o wskaźnikach, sygnałach kolejowych i pociągowych, rozkładzie jazdy itp.

<< < (4/11) > >>

TGVkamil:
Przez ET42 również można przechodzić gdy maszyna jest pod napięciem.

FrozenBokytYT:
Mam nowe pytanie: czy istnieła SBL w latach 1959-69-tych i jakie mają sygnały? A pomarańczowego migającego jeszcze nie było w tych latach.

matek123:
Pierwsza blokada samoczynna powstała na sieci WKD i jest do dziś dwustawna (tylko zielone i czerwone). Nie wiemczy została zabudowana od razu podczas budowy. https://grodziszczanin.blogspot.com/2013/03/elektryczna-kolej-dojazdowa-warszawska.html

W instrukcji E1 z 1951 roku są opisane 2 rodzaje semaforów 2 stawne -trzykomorowe (czew, ziel, czerw), mogą podać sygnał Sd1 "stój (2 światła czerwone) i Sd2 "wolna droga" oraz semafory trzystawne (czerwone, pomarańczowe, czerwone, zielone) podawały Sygnał St1 "stój" -dwa czerwone, st2 - "następny semafor wskazuje sygnał S1 albo St1 "Stój" - pomarańczowe oraz St3 "Wolna droga" zielone.  W załączniku rysunki wskaźników przerysowane z w/w instrukcji. Trójkąt oznaczał semafor odstępowy, a dwie strzałki oznaczały trzystawność.

Semafory sbl w późniejszych czasach mogły ostrzegać o ograniczeniu prędkości na semaforze półsamoczynnym sygnałem składającym się z zielonego i pomarańczowego światła.

jakubg1:
Ja się trochę dołączę do tej konwersacji, bo mnie nurtuje inne pytanie (tym razem na serio): Czy istnieją w Polsce szlaki jednotorowe, na których została zamontowana samoczynna blokada liniowa?

Celuś:
Chociażby łącznice odgałęziające się od CMK - Starzyny, Czarnca, Włoszczowa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod