Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Pytania o wskaźnikach, sygnałach kolejowych i pociągowych, rozkładzie jazdy itp.
FrozenBokytYT:
Dzień dobry. Mam takie pytania:
1) Dlaczego trzeba zapalić Tb1 wyłącznie z przodu, a nie po obu stronach?
2) Dlaczego trzeba zwolnić prędkość do 60 km/h przed We2, jeśli w WNP można przejechać przez ten wskaźnik z maksymalną dozwoloną prędkością?
3) Dlaczego trzeba wyłączyć sprężarkę przed pominięciem We2?
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrowienia.
matek123:
Trzeba zwolnić przed We2 ze względu na ograniczenie negatywnego oddziaływania na ślizgi pantografów, szczególnie nie powinno się podnosić pantografów powyżej 60 km/h. Przed We2 trzeba powyłączać przed opuszczeniem pantografów. Jak będziesz miał włączoną przetwornicę i sprężarkę to przy spadku ciśnienia, jak podniesiesz pantografy, i zamkniesz wyłącznik szybki i uruchomi się od razu sprężarka, to wyrzuci przekaźnik nadmiarowy przetwornicy.
Jaco:
--- Cytat: matek123 w 29 Września 2022, 18:19:03 ---szczególnie nie powinno się podnosić pantografów powyżej 60 km/h
--- Koniec cytatu ---
Na Impulsach jest blokada w tym temacie i nie da się podnieść dopóki prędkość jest za wysoka.
FrozenBokytYT:
Ale dlaczego Tb1 jest zapalony wyłącznie z przodu, a nie po obu stronach?
MaciejM:
--- Cytat: FrozenBokytYT w 29 Września 2022, 16:34:12 ---Dzień dobry. Mam takie pytania:
1) Dlaczego trzeba zapalić Tb1 wyłącznie z przodu, a nie po obu stronach?
--- Koniec cytatu ---
Wg instrukcji sygnałowej Ie-1 sygnał Tb-1 to jedno światło białe od strony maszynisty, po obu stronach (z przodu i z tyłu) pojazdu z napędem.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej