Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Linia nr 7

<< < (2/5) > >>

Sebeq:
Fakt, przed remontem. Ale tabor może być nowy.

matek123:
Skoro układ torowy jest przed modernizacją, to może warto, żeby otoczenie było też na stan scenerii?

Sebeq:
Pierwsza sesja Beta. Do działania wymagany paczka w pierwszym poście. Wieczorem dorzucę jeszcze RJ

JAN21:
Jaki jest sens robić scenariusze czy zastanawiać się nad otoczeniem, jak sceneria wymaga przeorania praktycznie całego układu torowego, nie posiada terenu, a na dokładkę niema żadnej zgodności rocznikowej - albo robimy coś na stan po modernizacji i wtedy wszystko jest po modernizacji, albo robimy stan sprzed modernizacji i jeździmy starymi trupami po starych zniszczonych torach. Na dobry początek polecam zapoznać się jak w ogóle działa maszyna i trasy w niej, oraz jak przebiega cały proces tworzenia scenerii. Następnie należy zapoznać się z edytorem Rainsted i zacząć doprowadzać tory do porządku, po tym trzeba wszystko jeszcze raz wypoziomować według danych NMT1 i zająć się kładzeniem, i poziomowaniem dróg oraz całą sygnalizacją (semafory i wskaźniki). Po tym etapie dopiero można zacząć myśleć w temacie sieci, terenu, otoczenia, pierwszych scenariuszy czy obiektów dedykowanych. Każda inna kolejność jest z góry skazana na porażkę.

Maciek Kolejarz:
Jak mają być stare gruchoty, to wydaję następujące zalecenia - przed Rainstedem przysiąść do jakiejś dobrej książki, "Drogi Kolejowe" - zapoznać się z budową szlaku. Następnie pisząc scenariusz - "Eksploatacja taboru kolejowego" i instrukcje kolejowe (z resztą obowiązujące do dzisiaj, ale jednak odszukać te z danego okresu). Być może przeżytek, ale tak kiedyś było i chyba jest nadal. Do modelarstwa wykorzystuje obydwie książki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod