Symulator EU07 (i nie tylko) > Publikacje

 PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES

<< < (9/22) > >>

EP08_015:
Jesli uruchamiacie jazde w wagonie z poziomu start.exe to zawsze się wam bląd wywali jesli jest z przodu jakikolwiek obiekt np lokomotywa.
W nowym exe częściowo popsuta jest funkcja jazdy jako pasażer.

zbych:
Witam..
Po dodaniu w/w plików wszystko działa OK..oprócz dwu tekstur ;
 PKP\1xxa 112a_old 111a i
PKP\1xxa b_120 111a ..tych w paczce nie było???..
Ale i tak dzieki za udostepnieni całej reszty...!
Pozdrawiam..

EP08_015:
Jeszcze raz podaje wpisy. U mnie dzialaja. Macieteraz wszystkie niezbędne pliki do tej paczki.


--- Kod: ---

//PR
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa s_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu_b 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120_szrot bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic  //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa abdnu_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 111a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sk_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 passenger 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1a 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa AZdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//TLK
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bcdu_160_1_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wrbd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Bcdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wlabd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//Z SZYBAMI
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic



--- Koniec kodu ---


Dla tych co nie wiedzą znak "//" oznacza pominięcie wpisu czyli nie wyświetlenie/wyłaczenie pojazdu.

Wpisy skopiowane z pliku scenerii. kazdy działa bo był z osobna testowany w jednym składzie.


Niby brakujące tekstury:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/1XXA.zip

Wypakowac do 1xxa.

zbych:
Wypakowełem paczke jeszcze raz zupełnie do nowego folderu i sprawdziłem;
nie ma w niej tekstur wagonów;
1-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
2-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic...?
Jeżeli ty masz, bo jak piszesz sprawdziłeś, to mam prośbe podeślij ewentualnie? bo w paczce nie ma na100%.
Natomiast te wyłączone //  np;
...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//...
u mnie wyswietlają sie bez zarzutu...!
Pozdrawiam...!

Kozi:

--- Cytat: "EP08_015" ---Otrzymałem zgodę administratoraq na opublikowanie

I mala niespodzianka dla Tych co maja nowe exe:

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D

--- Koniec cytatu ---


to znaczy jak poprostu podleciec kamera pod koniec skladu? czy wejsc do wagonu?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod