Masz aktualne exe? Problemy z zanikami napięć już zostały naprawione w exe wrześniowym.
Nie modyfikuj wiadomości na skutek odpowiedzi udzielonej przez innego Użytkownika.
matek123
Jeżdżę cały czas na Milkowym exe (akt. 14.01), bo mój kartofel lepiej to znosi i nie mam buga z nocnym oświetleniem. Bardziej bym obstawiał jednak skrypt w scenariuszu. Nie powinien ten zanik występować "w peronie", a jeśli już, to powinna potem być funkcja, która sprawadza, czy gracz dalej stoi i w razie czego podać wyjazd. Póki co wystąpienie zaniku w peronie uniemożliwia granie scenariusza, bo nawet jakbym chciał pominąć semafor przy peronie, to dalej stoi kibel. Co ciekawe, że kibel manewrował się pomimo braku napięcia (nie zwróciłem uwagi, czy ruszył przed zanikiem, sam zaś zanik jest poprzedzony spadkiem napięcia).
Właściwie, to zgodnie z ir-1...
§ 12
Manewry na torach głównych
2. Manewry na torze, po którym ma jechać pociąg, należy przerwać
i z toru tego usunąć pojazdy kolejowe. Wydanie polecenia kierowni-
kowi manewrów na przerwanie manewrów i dopilnowanie jego wy-
konania należy do obowiązków pracownika posterunku ruchu, w któ-
rego rejonie odbywają się manewry.
Przerwanie manewrów przed jazdą pociągu powinno nastąpić z odpo-
wiednim wyprzedzeniem, wskazanym w regulaminie technicznym.
Manewry należy przerwać po otrzymaniu polecenia przygotowania
drogi przebiegu dla pociągu albo na wcześniejsze polecenie dyżur-
nego ruchu.
Manewry należy uważać za przerwane, gdy manewrujące pojazdy
kolejowe zostały usunięte z drogi przebiegu pociągu i zatrzymane
w miejscu niezagrażającym kolizją z jazdą pociągu, odpowiednie
sygnały nadają zakaz manewrowania, a kierownik manewrów zgło-
sił, że manewry zostały przerwane.
3. Jeżeli przygotowano drogę przebiegu dla pociągu, manewry na to-
rach łączących się z torem, po którym ma się odbywać jazda pociągu
są dozwolone tylko wtedy, gdy droga przebiegu dla pociągu jest za-
bezpieczona zwrotnicami ochronnymi, wykolejnicami lub sygna-
łami zabraniającymi jazd manewrowych. Jeżeli ruchy manewrowe
zagrażałyby jadącemu pociągowi, nie należy wykonywać tych ru-
chów. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie powinny być
ujęte w regulaminie technicznym.2
Więc bezgwzględnie kibel powinien czekać w peronie dopóki nie wyjadę, zanik napięcia czy nie.
Jak mówię, jest zbyt częsty i powtarzalny (przy czym zobaczymy jak jeszcze dziś pojadę raz po południu), tak samo jak w scenariuszu kś, gdy wjeżdżam do Dębicy i zawsze czekam aż przejedzie pośpiech. To też mogło by być bardziej randomowe, czasem powinien był już być wjechany, byśmy w Dębicy nie łapali 3 min opóźnienia za każdym razem.
Poza tym nie mam zastrzeżeń, sceneria jest naprawdę super, wreszcie coś nowego i długiego. Maciejowi należy się dożywotni darmowy zapas piwa czy co tam lubi sobie czasem chlapnać ;)
Może jeszcze ewentualnie jakiś scenariusz z jazdą Sandomierz - Wolica jakimś EIC, ale myślę, że na takie rzeczy przyjdzie jeszcze pora.