⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Tabor kolejowy
»
Edytowanie tekstur
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Edytowanie tekstur (Przeczytany 2051 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mikogames
Wiadomości: 6
Otrzymane polubienia: 0
Edytowanie tekstur
«
dnia:
08 Stycznia 2022, 17:29:11 »
Zrobiłem malowanie na bazie tekstury która jest już w maszynie, skopiowałem ją i zmieniłem nazwę.
Jak zrobić aby szło używać tego malowania w grze?
Zapisane
Stele
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 10133
Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Edytowanie tekstur
«
Odpowiedź #1 dnia:
08 Stycznia 2022, 23:24:17 »
Dziurę w dokumentacji mamy. :< Dawno temu miało być wg tego
https://eu07.rainsted.com/opis_tekstur.html
ale może połowa została zaimplementowana.
Zasadniczo do textures.txt w katalogu pojazdu dodajesz wpis:
Kod:
[Zaznacz]
skórka=mmd,kategoria,mini//opis
Gdzie skórka jest teksturą lub materiałem z katalogu głównego pojazdu. Mmd definiuje model na który pasuje i resztę konfigów pojazdu. Kategoria grupuje w starterze. Mini to plik bmp obrazka dla startera w katalogu textures/mini.
Resztę masz na ostatniej stronie wytycznych.
https://eu07.pl/standardy_dodatkow.pdf
Zapisane
Mój kanał
youtube
Mikogames
Wiadomości: 6
Otrzymane polubienia: 0
Odp: Edytowanie tekstur
«
Odpowiedź #2 dnia:
09 Stycznia 2022, 11:00:55 »
Dzięki
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Tabor kolejowy
»
Edytowanie tekstur