Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Drawinowo od nowa

<< < (32/120) > >>

mati222:
Cytuję: za polskakolej.com.pl:

Blokada czterostawna – modyfikacja blokady trzystawnej, przystosowana dla szlaków z bardzo długą drogą hamowania (prędkości w granicach 160 km/h). W tym przypadku hamowanie odbywa się na 2 odstępach. Najpierw maszynista widzi migające zielone światło (sygnał S3 – wolne 2 odstępy; jazda z prędkością 100 – 160 km/h), następnie światło pomarańczowe (sygnał S5 – jazda z prędkością >100 km/h, przy następnym semaforze „stój”). Ten rodzaj blokady spotykany jest na linii E20 (Kunowice – Terespol) oraz na Centralnej Magistrali Kolejowej.

Do tej pory byłem przekonany, że przy czterostawnej: sygnał S5 = max 100 km/h.

Edit: tak samo na innych stronach np. transportszynowy.pl (chyba, że te informacją są już nieaktualne).


EP08_015:
MIsja na ep09 zakonczona powodzeniem. Manewry stonki w WDZ przebiegly dobrze.

mati222:
QGforcing:
--- Cytuj ---Dla rzetelności informacji wolałbym cytaty z Ie-1 a nie luźnych stronek. Sam zobaczysz wtedy, że nigdzie nie ma takiego czegoś, że w jakimkolwiek przypadku S5 to 100 km/h a potem "Stój".

--- Koniec cytatu ---

Zainteresowałeś mnie i nie wiem z czego to wynika, może z regulaminów wewnętrznych danych przewoźników.

Sam nie jestem w żaden sposób związany z koleją - o tym ograniczeniu dowiedziałem się całkiem niedawno z kanału: Ryszard Maj Kolej Od Kuchni i Inne - i założyłem, że informacje podawane na tym kanale są rzetelne oraz, że jest to ogólnie obowiązująca zasada wynikająca  z instrukcji.

Niebieski i czerwony są kolorami zarezerwowanymi.

MasterYoda:
Skład dla "czapajewa" zmodyfikowałem że wagony mają tonę ładunku. Można by teraz załadować im jakąś w miarę realną wagę i sprawdzić. I tak jak @epek mówił @mati skompiluj może paczkę całościową i wrzuć tu jako załącznik z poprawkami aktualnymi na chwilę obecną.

mati222:
Przygotowanie takiej paczki wymagałoby sprawdzenia, że rzeczywiście u mnie dobrze działa (wrzucanie kolejnej paczki, na której sceneria nadal się blokuje nie ma sensu).

A tak nie jest, co pokazał przykład z zablokowanym elfem (wiadomość z 14 maja) oraz sytuacja z całkowitą blokadą, (która zdarzyła mi się już po podmianie składu na lżejszy), ale nie znalazłem jej przyczyny i dlatego nie opisywałem jej na forum.

Także przyczyną występującej blokady scenerii, nie był wyłącznie problem z nieumiejętnym prowadzeniem ciężkiego składu towarowego przez AI.

Natomiast po podmianie składu na lżejszy, do tej pory nie wystąpił u mnie problem z brakiem napięcia sieci trakcyjnej na scenerii. Także możliwe jest, że ta sytuacja była powodowana wyłącznie przez AI prowadzącą skład z ET42 (ale to wymaga dalszych testów i potwierdzenia).

Natomiast mogę spróbować sprawdzić u siebie, po zwiększeniu ciężaru np. do ok. 2000 ton, czy ET42 podjedzie pod Stawiska Górne (obserwując AI z pierwotnym składem ET42 ponad 3000 ton, ani razu się jej to nie udało).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod