Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Obsługa renderera ANGLE

<< < (4/4)

klimczok_mk:

--- Cytat: Milek7 w 21 Stycznia 2021, 21:34:54 ---- w ini ustawić odpowiednie istotne parametry:

--- Kod: ---compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no
--- Koniec kodu ---

--- Koniec cytatu ---
Te parametry które się znajdują w eu07.ini to wiadomo że trzeba zmienić ale te których nie ma a trzeba wkleić to gdzie wkleić gdzie kolwiek w pliku czy w konkretne miejsce, bo to jest nie powiedziane.
Poza tym folder w chrome ma umie inna nazwę jak podana tutaj.
Przy ustawieniach jak w załączniku oraz wprowadzeniu parametrów do eu07.ini symulator się nie uruchamia.

Hurtoaxt:
Mogę ci zaproponować krótkoterminowe rozwiązanie. Usuń poniższy wpis i maszyna będzie działać.

--- Kod: ---gfx.angleplatform vulkan
--- Koniec kodu ---

matek123:
Czy na exe z patcha do Maszyny 22.03 będzie to działać?

Doktorek:
U mnie na 22.03 ani na zwykłym exe, ani na tym co jest dołączony u Milka u mnie nie działa z parametrem
--- Kod: ---gfx.angleplatform vulkan
--- Koniec kodu ---
Bez parametru wydajność jest jeszcze gorsza niż na zwykłych shaderach (karta to Radeon 6500 XT).  Czy da się jakoś temu zaradzić żeby exe się odpaliło z tym parametrem na moim sprzęcie? Log w załączniku.

Edit: jednak poszło po przeinstalowaniu sterowników

PAFAWAGGO:
Witam,czy jest jeszcze możliwość pobrania i zastosowania rendera Angle do najnowszej paczki?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod