Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii

<< < (5/12) > >>

AK2012:
Ładnie to wygląda. Jak ogólnie nie jestem zwolennikiem "odgrzewania" starych tras, które często odstają realizmem, tak na twoją pracę patrzę z przyjemnością. Obawiam się tylko, czy tak dużo trawy odległej od torów nie zmuli za bardzo MaSzyny, nawet na mocniejszych komputerach.

Rozi:
Silnik maszyny wycina trawę chyba 300m dalej, więc nie jest odczuwalny spadek wydajności. Poza tym, te trawy wbrew pozorom nie są bardzo gęsto usiane.

Kalikowsky:
Tez nie uważam, żeby to było „gęsto” zasiane. Przy obecnym działaniu szamyny,powinno chodzić płynnie. Nabiera to kształtów i naprawdę fajnie zobaczyć drugie życie krzyżowej. A nóż powstaną nowe scenariusze!

Paweł Andrzej Nowinowski:
A czy nie lepsze czasem by było użycie tych wielkopowierzchniowych modeli trawy niskiej? Bo sianie pojedynczych krzaczków zajmuje więcej czasu, i czasem ustawienie ich jest trochę nienaturalne. Proponuje użycie tych modeli trawy wielkopowierzchniowych i w niektórych miejscach dodanie kępek innych rodzajów traw i krzaków.

Stele:
Trawy na kępkach są wypalane w teren, więc powinny być bardziej wydajne przy takiej samej ilości geometrii. Ale na płaskiej mapie jak najbardziej można użyć płatów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod