Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Nie wyświetlają się include

<< < (2/3) > >>

Miłosz Dorsz:
Trzeba w pliku t3d usunąć za pomocą notatnika submodel podświetlonych okien. Łatwo poznasz po wartości innej od zera/false parametru selfillum. Oczywiście trzeba zrobić klona modelu, żeby na starszych blokach go używających podświetlenie nadal zostało. Pod nową teksturę i tak trzeba będzie dorobić submodel podświetlenia (który trzeba wkleić w miejsce usuniętego notatnikiem starego submodelu podświetlenia), bo zawsze jakieś światło się świeci.

Mariusz1970:
A nie bylo automatyki, gdy zewnetrzne oswietlenie np. sloneczny dzien, budynek z mozliwoscia oswietlenia okien, praktycznie okna oswietlone, nie byly widoczne oraz cos mi swita o losowaniu okien do podswietlania?

Hubertnator23:
Odpowiedzialny jest za to wpis node model. Gdy się w nim definiuje słowo kluczowe "lights" , to gdy wartość po lights jest między 4 a 5, to światła świecą się tylko w nocnych godzinach.
https://wiki.eu07.pl/index.php/Lampki_w_modelach

Teoretycznie dałoby się zgasić budynek usuwając lights, ale lepiej całkiem usunąć submodel, i wtedy usunąć lights.

Mariusz1970:
No moim zdaniem, jesli produkujemy nowa teksture pod budynek z oswietleniem (tak jak w tym przypadku), to robmy uniwersalnie, czyli dostosowujemy nowa teksture pod oswietlenie. Wtedy calosc jest uniwersalna a nie produkujemy klony budynkow, tylko po to, aby pozbyc sie oswietlenia (kiedys tak bywalo, tylko w odwrotna strone i po to ta cala zabwa w lights, aby klonow nie produkowac). Chyba, ze czegos nie rozumiem.

Hubertnator23:
Tyle że z blokami jest problem że nie ma uniwersalnego bloku. Jest z 10 modeli bloków, każdy ma texture_diffuse. Niektóre się nawet niczym nie różnią, poza teksturą. A z edytowaniem jednego bloku, żeby dać mu repla - to trzeba by sprawdzić wpisy na sceneriach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod