Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu
Nie wyświetlają się include
Rozi:
Witajcie drodzy.
Po długiej przerwie udało się wygospodarować trochę czasu aby podziałać z symulatorem. Poznaję też nowy edytor (duże ułatwienie, ale jednak prawie 10 lat nie byłem w temacie). Chciałem urozmaicić scenerię Krzyżowa i zacząłem dodawać trochę zieleni oraz budynków. Jednakże nie wyświetlają się one po ponownym uruchomieniu symulatora.
Czy możecie rzucić okiem i powiedzieć mi gdzie popełniłem błąd?
EDIT. Z drzewami sobie poradziłem usuwając plik .sbt (nie widziałem go wcześniej). Jednak include budynków nie funkcjonują, domyślam się, że źle to skonstruowałem :)
EDIT2. Błąd żółtodzióba. .e3d zamieniony na .inc działa.
W związku z tym finalne pytanie. Co zrobić jeżeli jakiś budynek nie ma swojego .inc? Połowa jest, drugiej połowy nie ma.
EDIT3. Poradziłem sobie, po prostu chyba trzeba samemu te ince zrobić, tak jak poniższego ekranu.
Pozostało mi tylko dojść jak nałożyć replacable skin na te bloki po lewej.
EDIT4. Już sobie poradziłem. Tutaj trochę replacable skin jest nieintuicyjny, gdyż trzeba podać po prostu kolor "niebieski", "pomarańczowy" etc. a nie całą ścieżkę jak w przypadku innych budynków.
matek123:
Na braki pomocny jest errors.txt. W trzeba zajrzeć w includ. Niektóre mają częściowo wpisane ścieżki np. peronowe/(p1).
Stele:
Wyłącznik generowania sbt jest w opcjach. W kubeł z binarkami do deweloperki.
Rozi:
Dzięki Panowie za podpowiedzi, pomogły. Powiecie mi jeszcze, jak usunąć podświetlenie okien, jeżeli chcę wykorzystać model ale już z inną teksturą?
Hubertnator23:
Bloki mają submodel light_on00 (lub inny numer id), który jest odpowiedzialny za oświetlenie. Trzeba by usunąć submodel, i słowo kluczowe lights z wpisu node... model.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej