Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Nie wyświetlają się include

<< < (3/3)

Mariusz1970:
Przez uniwerslanosc, rozmumiem, iz dany budnek ma na zadanie podswietlenie i takowe sa. Co do ewentulanych brakow replow, to moze pewien dylemat jest (robic klony, czy zmieniac wpisy w sceneriach). Reasumujac, to co proponujecie, to wg mnie uwstecznianie, nawet jesli ma byc to klon, gdyz nie ma repla dotychczas a taki klon pod wzgledem uniwersalnosci (scenerie dzienne lub nocne) to klops-kolejny klon.

Stele:
Trzeba sklonować bryłę i podpiąc mu osobną teksturę świateł. Przepinanie tego na reple wprowadzi straszne zamieszanie w sceneriach. Te bloki są użyte wszędzie praktycznie i nie wszystko jest na PCTGA. Albo jak Milek sugeruje, okodzić emissionmapę. Tylko trzeba by jeszcze coś poszamanić by na legacy świeciło.

Rozi:

--- Cytat: Mariusz1970 w 15 Listopada 2020, 15:25:14 ---No moim zdaniem, jesli produkujemy nowa teksture pod budynek z oswietleniem (tak jak w tym przypadku), to robmy uniwersalnie, czyli dostosowujemy nowa teksture pod oswietlenie. Wtedy calosc jest uniwersalna a nie produkujemy klony budynkow, tylko po to, aby pozbyc sie oswietlenia (kiedys tak bywalo, tylko w odwrotna strone i po to ta cala zabwa w lights, aby klonow nie produkowac). Chyba, ze czegos nie rozumiem.

--- Koniec cytatu ---

Mariusz po prostu poszedłem na łatwiznę, nie chciało mi się instalować znowu maxa i robić nowych bloków. Chciałem wykorzystać stary model i tylko tekstury podmienić. Jednak ten pomysł już odpuściłem sobie i jestem na etapie tworzenia nowych modeli.

Mariusz1970:
Oki :) , trochu tak podejrzewalem :P

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod