Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie
Sceneria SDR
M79r:
Też jestem otwarty, jest jednak jedno ale. Nie znam się aż tak jak wy na budowie. Jednak podglądając scenerie z grubsza wiem co i jak a nie dawno nie wiedziałem nawet jak grunt wstawić :D Tymczasem na screenach przesyłam co wyskrobałem na SDR.
koszowy:
Ja między polem a torami posadziłbym trawkę czy coś w ten deseń. :P
Miłosz Dorsz:
A ja nie stawiałbym czterech identycznych baraków Tauronu obok siebie, tak samo nie stawiałbym dziewięciu identycznych domków ustawionych od linijki, i tak samo nie stawiałbym sześciu identycznych pomarańczowych bloków obok siebie.
MP5:
Z perspektywy użytkownika, który powoli przebija się przez poradniki i może kiedyś uda się zrobić "cokolwiek"
1) Każda nowa sceneria to coś fajnego nawet jeśli jest płaska jak stół. Trudno. Ale zawsze to większy wybór. Pytanie - czy całość będzie zelektryfikowana, czy część to będzie bezdrucie? Im bardziej zróżnicowana, tym lepiej - ciekawsze i bardziej różnorodne misje. Na przykład pośpieszny na głównej magistrali, który ma dołączaną w połowie grupę wagonów z innej stacji, czy wielogrupowe towarowe.
2) Domki faktycznie wyglądają słabo ustawione tak od linijki - wystarczą nawet przy samej drodze, żeby pokazać ze tu jakieś osiedle jest. Jak stoi 9 i tworzy osiedle, można by pociągnąć jakieś drogi pomiędzy nimi.
3) Na obrazku "lipnica" widać w oddali jakiś duży budynek - może lepiej wyglądałby obok elewatora?
4) Przy fabryce tych chłodni kominowych jest trochę dużo. Tak duży obiekt aż prosi się o bardziej rozbudowany układ torowy.
JAN21: