Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61

<< < (31/35) > >>

AIR:
To są shaderki tylko, jak będzie zamiana na inc to i się losowy obrót i wymiar zrobi

bve2:

--- Cytat: AIR w 24 Lipca 2022, 09:09:10 ---Wątek spadł na drugą stronę więc lekka aktualizacja że coś się przy projekcie robi:

--- Koniec cytatu ---

Czy nie daloby rady zasypac miedzytorza tluczniem?

AIR:
@bve2 masz rację, przydało by się, realniej by wyglądało... @Jan21 wiem że bawi się w zmiany tekstur terenu, więc może coś wymyśli :D

A to przy okazji jeszcze screen ;)

mareczek:
To drugie :-)

http://mareczek.szczecin.pl/ciekawostki/galeria/details.php?image_id=5786

Szacun za robotę!

Cesky Kretek:

--- Cytat: AIR w 06 Sierpnia 2022, 07:36:23 ---@bve2 masz rację, przydało by się, realniej by wyglądało... @Jan21 wiem że bawi się w zmiany tekstur terenu, więc może coś wymyśli :D

A to przy okazji jeszcze screen ;)

--- Koniec cytatu ---
Takie pytanie, niekoniecznie powiązane ze scenerią, ale mi się przypomniało widząc pięknie rozbudowane otoczenie. Bodajże w streamie @Jan21 widziałem brzydkie doczytywanie się (pojawianie się w oddali) modeli budynków/tekstur lasu etc. - czy wartość rysowania
we wpisach jest ustawiona sztywno np. na 800m i każda zmiana np. na 2000m będzie wiązała się z ręcznymi podmianami w notatniku, czy za pomocą suwaka w opcjach można to zmienić globalnie? Dawno nie odpalałem symka i nie do końca wiem jakie tam nowinki się pojawiają. ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod