Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 'Bad token' podczas dodawania obiektu do scenerii

<< < (2/4) > >>

Stele:
A ma dwustronną geometrię? Maszyna renderuje geometrię tylko od strony wektora normalnego płaszczyzny określanego kierunkowością wierzchołków trójkąta. Musisz w blenderze nadać grubość daszkowi. Nie dawaj klona z odbitymi normalnymi w tym samym miejscu, tylko daj solidify na minimum 2mm, wywalając ściankę wnikającą w korpus. Nakładające się ścianki, nawet o przeciwnych wektorach normalnych, rozwalą się przy imporcie do każdego edytora 3d przez brak indeksowania wierzchołków w t3d.

Co do uwag, to jeszcze pivot w środek nogi i wymnożyć transform obiektu. Oraz podział logiczny na obiekty. Trzeba ci obudowy, lampki zgaszonej, lampki zapalonej i punktu świetlnego podpiętego pod lampkę zapaloną. Teraz masz korpus, daszek i nogę, które powinieneś scalić do kupy.

Hubertnator23:
Jeszcze sprawdziłem loga, w nim pokazuje się coś takiego: Bad model: transformation matrix for sub-model "sygnalizator" imposes geometry scaling (factors: 0.40, 0.20, 0.90). Co to oznacza?

matek123:
W przypadku statycznych obiektów niegroźne, ale warto zresetować skalowanie modelu. Żeby w macierzy transform nie było skalowania.

Miłosz Dorsz:
Najpierw jeszcze przeskaluj to do rzeczywistych wymiarów, potem zresetuj skalowanie w programie 3d. Widać że teraz sygnalizator jest stanowczo za duży.

Hubertnator23:
Pytanie - jak dodać jeden obiekt z sub-obiektami w blenderze?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod