Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 'Bad token' podczas dodawania obiektu do scenerii

<< < (3/4) > >>

Stele:
Tworzysz w edytorze 3d drzewko hierarchiczne obiektów. Przeciągasz w outlinerze z którymś tam klawiszem funkcyjnym, tym co tooltip mówi "set parent".

Balaclava:
Można trzeba w outlinerze przeciągnąć obiekt który chcemy uczynić dzieckiem i upuścić go na rodzica trzymając Shift

Hubertnator23:
Jak zrobić animację ostrzegania przed pociągiem? Mam jeden model (sygnalizator) i cztery sub-modele (daszek, stars w którym jest lampka, lamp-on i lamp-off)

Stele:
Daszek zespawaj z korpusem. Nie ma sensu tego dzielić. Stars zamień na spot light podpięty pod lamp_on.
Sterownie robisz zdarzeniami sterującymi lampką w pliku include. Zobacz sobie jakąś obecną sygnalizację przejazdową i zrób analogicznie.

Hubertnator23:
Kolejna rzecz - jest dużo wariacji sygnalizatorów HZ-10/HZ-11. Jest HZ-10 z daszkiem klasycznym, daszkiem typu "pazur" i bez daszku. Jeszcze bardziej się dokopałem, i okazuje się że sygnalizator HZ-10 jest zawsze bez krzyża i sygnału akustycznego.
HZ-11 występuje w 5 odmianach: z pojedynczym krzyżem św. Andrzeja, z podwójnym krzyżem, z dzwonem, z dzwonem + pojedynczy krzyż i z dzwonem + podwójny krzyż.

Mam zrobić 5-10 modeli tych sygnalizatorów które korzystają z jednej tekstury, czy dwa (HZ-10 i HZ-11) z doczepkami?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod