Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Nowy zewnęrzny edytor ?

<< < (3/4) > >>

Hirek:
Edytor chodzi na dx11 I DX12.

Hirek:
Najprawdopodobniej w tym tygodniu uda się ukończyć edytor na tyle że będzie w stanie ładować paczkę PCTGA (repo) Bez problemu. Wczoraj udało się zrobić jako taki loader t3d (chrzanią się jeszcze transformy). Zabieramy się za opcje edycji elementów (torów, obiektów itp). Jakie opcje chcielibyście zobaczyć w takim edytorze 3D? Jeśli o budowanie torowiska chodzi to raczej postawimy na system wstawiania segmwntow torów (cos ala td2) + opcje modyfikacji wstawionego segmentu (W maszynie każdy tor to krzywa beziera olaboga). Docelowo każda sceneria Będzie tak naprawdę zbudowana w plikach SCM (pliki Te Jako warstwy zdefiniowane Przez użytkownika). Sam scn będzie zawierał totalne minimum. Opinie na ten temat? Propozycje? Zastrzeżenia?

matek123:
Opcja podglądu kierunkowości toru (rozróżnienie punktu początkowego i końcowego).

jakubg1:
Możliwość rozwieszania sieci i drutów, przyklejanie niektórych obiektów takich jak słupy sieci trakcyjnej czy semafory przy torach, przyklejanie wysięgników sieci trakcyjnej do bramek. Możliwość wstawienia obiektów z losową rotacją. Pędzle do obszarowego wstawiania małych obiektów z możliwością zrobienia listy aby losowo z niej wybierało. Dynamiczna konwersja drzewek z node na trójkąty i odwrotnie(?). Możliwość wstawiania ścian lasu. Możliwość przypisania semaforów do torów. Możliwość malowania terenu różnymi teksturami podłoża.
Pewnie by się jeszcze sporo znalazło czego można oczekiwać od dobrego edytora scenerii. Powodzenia!

JAN21:
Drogi, drogi i jeszcze więcej dróg, chodników i wszystkiego z tym związanego. Reszta jest nie ważna.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod