Dlaczego nie mogę zmienić multisampling z 1 na wyższą wartość? Gdy zmieniam przykładowo na 2 lub 3, automatycznie po uruchomieniu symulatora wchodzi z powrotem na 1. 
Poniżej wpisy w eu07.ini. 
vsync yes	                        // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 16384                     // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 1                         // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes                              // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga                          // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0                         // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 8                  // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7                         // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority normal         // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows no                             // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 150 300             // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 2                        // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer legacy                   	// (full/legacy/simple) Pełny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes                         // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes                  // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no                    // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no                     // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpośrednio do backbuffera. Wyłącza prawidłową implementację HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx będą ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920              // Szerokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080             // Wysokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes               // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects yes                    // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 30                // Promień zasięgu źródeł cieni z zewnątrz kabiny, w metrach. Wpływa odwrotnie proporcjonalnie na ostrość cieni
gfx.envmap.enabled yes                  // (yes) Odbicia realizowane globalną cubemapą
gfx.reflections.framerate 1             // (1/300) Częstotliwość odświeżania odbić otoczenia
gfx.postfx.motionblur.enabled yes       // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.smoke yes                           // (yes) Wyświetlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 1                    // (1) 1-4 Mnożnik ilości cząstek dymu