Symulator EU07 (i nie tylko) > Wydział zamówień
Kody cyfrowe/literowe ZNTK i zakładów naprawczych taboru kolejowego
AtapiCl:
Zapewne jest jakiś rejestr prowadzony przez UTK. A to, czemu wagony są inaczej opisane niż pojazdy trakcyjne, może wynikać z kart UIC i innych norm.
rogonon:
--- Cytat: AtapiCl w 23 Lipca 2018, 20:04:03 ---Zapewne jest jakiś rejestr prowadzony przez UTK. A to, czemu wagony są inaczej opisane niż pojazdy trakcyjne, może wynikać z kart UIC i innych norm.
--- Koniec cytatu ---
Dziwne tylko, że nigdzie nie można znaleźć tych oznaczeń jakby była to jakaś tajemnica który zakład wykonywał naprawę.
EU40:
Te kody wynikały z życzenia starej PKP, aby małą trafaretkę zdefiniować w krótkim oznaczeniu. Np. na prośbę PKP IC zaczęto posługiwać się skrótami literowymi, dlategoteż ich tabor jest tak oznakowany.
Poszukam te kody i wstawie, bo to nie była tajemnica.
Możesz @RoboBatman dodać do swojej kolekcji Warszawę Grochów. -740-
RoboBatman:
Na chwilę obecną, potrzebuję objaśnienia do których zakładów należą kody REV wymienione poniżej:
a) cyfrowe
-108, 700, 670, 720, 730, 760, 770, 780, 790, 810, 820, 840, 912, 913, 918, 920, 934, 935, 1001, 1003, 1010 ,1013, 1015, 1017, 1021,1027, 1050, 1064, 1080, 1081, 1082, 1090, 1091, 1092, 1094, 1097, 1098;
b) literowe (tu troszkę mniej);
-JMR, KWG, 3ZPND (ta z SM03-001), D.G (głównie z drezyn PKP Energetyka), MLS,PNI 01, SP, SZY, TR, LTS oraz VZsp.
c) cyfrowe lub literowe następujących firm: Chemet Tarnowskie Góry, ZOS Trnava, Gliwicka Fabryka Wagonów, ZNTKiM Gdańsk, ZNTK Wrocław i ZNTK Poznań (wiem, że nie istnieją), ZNLS/ZNTK Piła, ZNTK Biłgoraj (odpada gdyż zajmowali się głównie regeneracją sprężarek do lokomotyw serii SU45/46), ZNTK Katowice, ZNTK Lubań, ZNPS Malbork i Zastal Zielona Góra;
d) dla ułatwienia- kody REV zakładów PKP CARGO TABOR (wszystko oprócz ZNT Ostrów Wlkp (1095) i ZNT Czerwieńsk (1093)).
Dziękuję z góry serdecznie za każdą pomoc.
Jaco:
ZNTK Katowice? A cóż to takiego? Czyżby chodziło o Zakład Napraw Wagonów Towarowych na Muchowcu?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej