Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (7/30) > >>

JAN21:
Zmieniłem na -25 i wszystko działa. Dzięki za pomoc.

Edit: Te łuki i tak są do przerobienia. Głównie chodziło mi o ten problem z wygładzaniem, a na tym było najlepiej widać. 

ST44-003:
@Jan, a nie chcesz swoich sił przeznaczyć na coś bardziej realnego, ale gdzie wykorzystasz swoją wiedzę i umiejętności tak samo jak przy tworzeniu tej scenerii?
Są materiały na linię 98/99 incz. Zakopane - Chabówka. Może warto pójść w te stronę? :)
A te skrzyżowania wyglądają naprawdę kozacko :)

JAN21:
Też tak myślałem, dokładniej nad linią 96 Tarnów - Leluchów + 105 Muszyna - Krynica-Zdrój. Ale najpierw postanowiłem stworzyć coś typu poligonu doświadczalnego, którym jest ta sceneria. Może gdy nauczę się korzystać 3dsa albo edytora w rainstedzie na tyle, że będę czuł się na siłach to zacznę tworzyć realistyczne scenerie. Nie chcę się też porywać "Z motyką na słońce" bo rozgrzebię i nic z tego nie wyjdzie a jednocześnie zniechęci mnie to, do dalszego tworzenia. A jak mam tworzyć scenerie to albo dobrze albo wcale. Nie chce stworzyć następnej płaskiej zielonej pustyni z dwoma rodzajami drzew i trzema rodzajami domów. Zależy mi głównie na ładnym i szczegółowym otoczeniu. Oczywiście nie mam zamiaru robić każdego modelu i tekstury domku osobno, bo to by z 500mb jak nie więcej samego otoczenia wyszło xD, i zajęło by z jakieś 2 lata jak nie dłużej, ale żeby było ładnie, i realistycznie.

firleju:
Wszystkie scenerie, które powstały (oprócz częściowo Kaliskiej) są nierealistyczne. Niestety realistycznych nie ma, gdyż za dużo z nimi zachodu. Więc pracuj, zobaczysz jak to wygląda i może wyjdzie coś z tego fajnego. Tylko proszę, abyś jednak trzymał się przynajmniej minimalnych zasad projektowania torowisk, tj. minimalne promienie łuków pionowych i poziomych.

Balaclava:
Uważam, że na chwilę obecną przykładem dobrze zaprojektowanej scenerii (pod kątem zarówno infrastrukturalnym, jak i estetycznym) jest Całkowo2. Realistyczne pochylenia, rowy wzdłuż szlaku, odpowiednio wyprofilowane łuki wraz z krzywymi przejściowymi. @Siecool podniósł poprzeczkę wysoko, uważam że warto próbować ją przeskoczyć.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod