Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (5/30) > >>

JAN21:

[Łuk]

--- Kod: --- node -1 0 tor2957 track normal 19.6348 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_reused1 4.55 tory/1435/tpd-469-3 0.35 0.7825 0.525
-28688.9 150.0 13609.2  0.0  //point 1
6.58789 0.0 0.749023  //control vector 1
-4.12891 0.0 -5.1875  //control vector 2
-28672.2 150.0 13618.5  0.0  //point 2
-25.0
endtrack

--- Koniec kodu ---
[Flex]

--- Kod: ---node -1 0 tor2958 track normal 13.0836 1.435 0.25 25.0 20 0 Flat vis
 rail_screw_reused1 4.55 tory/1435/tpd-469-3 0.35 0.7825 0.525
-28672.2 150.0 13618.5  0.0  //point 1
2.68555 0.0 3.37402  //control vector 1
-0.638672 0.0 -4.26563  //control vector 2
-28667.0 150.0 13630.4  0.0  //point 2
0
endtrack
--- Koniec kodu ---

tmj:
Aproksymacja krzywych jest domyslnie ograniczona do odcinkow o dlugosci co najmniej 2m iirc, by nie zarznac slabszego sprzetu. Mozna dac w ini wpis

--- Kod: ---splinefidelity 2

--- Koniec kodu ---
ktory teoretycznie powinien poprawic nieco sytuacje, redukujac limit dlugosci segmentow o polowe.

Stele:
Długości kontrolnych ok. Więcej nie pomogę, nie znam się na tym. Krąży jednak hasło, że flexy to zło najgorsze i należy ich unikać jak ognia. Ogólnie nie polecam kłaść torów w 3dsie. Rainsted ma do tego lepsze narzędzia, tylko to kolejny nieintuicyjny i niestabilny program do nauki.

JAN21:

--- Cytat: tmj w 09 Stycznia 2018, 21:47:24 ---Aproksymacja krzywych jest domyslnie ograniczona do odcinkow o dlugosci co najmniej 2m iirc, by nie zarznac slabszego sprzetu. Mozna dac w ini wpis

--- Kod: ---splinefidelity 2

--- Koniec kodu ---
ktory teoretycznie powinien poprawic nieco sytuacje, redukujac limit dlugosci segmentow o polowe.


--- Koniec cytatu ---

Wpis poprawił, ale nie to co miał. Łuk wygląda jeszcze ładniej natomiast flex bez zmian.


--- Cytat: Stele w 09 Stycznia 2018, 21:49:01 ---Długości kontrolnych ok. Więcej nie pomogę, nie znam się na tym. Krąży jednak hasło, że flexy to zło najgorsze i należy ich unikać jak ognia. Ogólnie nie polecam kłaść torów w 3dsie. Rainsted ma do tego lepsze narzędzia, tylko to kolejny nieintuicyjny i niestabilny program do nauki.

--- Koniec cytatu ---

Z flexami problemu nie miałem dotychczas, jakoś teraz jak zacząłem robić te bocznice przy hucie to się coś jakby zepsuło. Nawet na dłuższych odcinkach też taki problem występuje, ale tylko tych nowo stworzonych. Cała główna linia jest praktycznie w całości na flexach i jest ładnie. Rainstedem się bawiłem, ale nic z tego nie wyszło, zapisałem się na kurs obsługi edytora i nic nadal nie umiem.

Stele:
Kurs jest cały w pdf na forum jak coś. Tutki Surgeona/odkrywcy na youtube sobie obejrzyj. Rainsted jest strasznie nieintuicyjny i toporny niestety, ale pozwala naciągać tory ładnie, trzymać kąty i promienie łuków, co w maksie jest trudne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod