Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (27/30) > >>

Balaclava:
No zapora niestety wygląda totalnie paintowo w porównaniu z tym.
Ja bym poszukał czegoś fajnego w https://www.textures.com/browse/dirty/1344, fajnie wygląda https://www.textures.com/download/concretedirty0394/87276. Wystarczy powtórzyć mapowanie w poziomie. Z odległości 100-150m powinno to znośnie wyglądać, a na pewno lepiej niż to co jest obecnie.

Stele:
Mamy w paczce beton_leak. Odbity w pionie, może da radę. Choć raczej będzie miał za rzadko dylatację po zeskalowaniu do pionu.

tmj:
https://www.nationalgeographic.com/content/dam/news/photos/000/212/21217.ngsversion.1430863959167.adapt.1900.1.jpg

Zawsze mozna sie posilkowac rzeczywistoscia, zdjecia z porownywalnego dystansu moga byc dosc uzyteczne.

JAN21:
Ujdzie? :)

firleju:
O wiele lepiej. W zasadzie jest tylko jedna rzecz. Ten ciemny dół wyznacza typowy maksymalny stan wody i powinien być równoległy do tafli zalewu. Widać, że po prawej stronie podnosi się. Ten mankament pewnie jest związany z rozciąganiem tekstury.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod