Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Sceneria "Góry"

<< < (3/30) > >>

szczawik:
Jakich Twoich rozwiązaniach? @Stele zaporoponował użycie skryptów takich jak np ten:
https://m.youtube.com/watch?v=IGWKQGb4fQc
Takich darmowych skryptów jest co najmniej kilka i są popularne. Jedyne co, to brakuje na ten moment poradnika jak używać takich skryptów.

Stele:
Miałem na myśli wygenerowanie bitmapy fraktalnej w stylu mapy fizycznej, jakimiś pluginami do gimpa/fotoszopa i nałożenie ich w teren zwykłym displacement. Technika ma jakieś 30 lat przynajmniej. A że nie mam pojęcia? Owszem, nigdy nie używałem, przejrzałem teorię jak zainteresowałem się grafiką 3d i widziałem jedno zastosowanie w dużej komercyjnej grze jako start do modelowania krajobrazu kilka lat temu.

szczawik:
Skoro miałeś na myśli co innego to się pomyliłem, ale mamy wobec tego już dwa rozwiązania do wypróbowania.

Sebol82:
Teoria teorią. A praktyka się różni i to znacznie. Bez podania odpowiednich danych przy tworzeniu terenu (max i blender mają różne) nic nie zrobicie. Ja mam gotowe rozwiązanie. Niestety trzeba je udoskonalić. Ale Antek mimo rozmowy znów musiał się odezwać. Jak zwykle. Nie wiem, w ogóle najlepiej nie rozmawiać z Tobą. Zwłaszcza, że podpytywałeś mnie skąd biorę materiały i inne rzeczy. Po raz kolejny zachowujesz się nie w porządku.

JAN21:
Cześć!

Przez ostatnie parę dni zająłem się tworzeniem miasta, chociaż trochę małe jak na miasto. Najwyżej dorobię trochę drogi i domków. Przerobiłem tory i wstawiłem perony na stacje oraz dorobiłem hutę wraz z paroma bocznicami. Zmieniłem teksturę terenu na trawę, wstawiłem też przejazdy. Z nowości to tyle. Jak skończę budowę miasta, zajmę się przerabianiem terenu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod