Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)

<< < (4/19) > >>

Sawi:
Q za pomocą include możesz dodawać np różne elementy do głównego modelu. To pomysł Seby, który świetnie się sprawdza.

queuedEU:
Raczej mialem na mysli oficjalne wydanie tych wagonow. Zostac zostaje.

queuedEU:

--- Cytat: Sawi w 17 Listopada 2017, 18:27:31 ---Q za pomocą include możesz dodawać np różne elementy do głównego modelu. To pomysł Seby, który świetnie się sprawdza.

--- Koniec cytatu ---
Ale to jest jescze cos innego, bo tu dodaje sie modele np wyposarzenie kabiny, czy jakies inne zewnetrzne. Mnie chodzi o mozliwosc ukrywania elementow w ramach jednego modelu.

Stele:
Póki co ukrywania nie ma. Rób detale alternatywne w osobnych t3d. W wagonach zrobiłem tak, że jest jeden t3d z samymi includami klocków. Jest to potem kompilowane do jednej binarki, ale dla deva, zmiana detali to prosta edycja pliku tekstowego.

queuedEU:
A to nie obcioza bardziej renderingu? Wydaje mi sie ze dodanie kilkunastu modeli poreczy, wozki, zderzaki - renderowanie ich jako dodatkowe modele bardziej obciazy niz 'submodele'.
A wlasnie... wozki. Standardem juz jest ze daje sie je oddzielnie?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod