Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)

<< < (5/19) > >>

EP08_015:
Mi obiecal plug odsniezny..... nie zapomnij o tym tez.

matek123:
To jest praktyczne, bo mamy klocki które możemy w dowolnych kombinacjach układać, przy eksporcie do e3d zlepią się nam w jeden.

Pług 411S robi Seba (ja zacząłem, on kończy).

queuedEU:

--- Cytat: EP08_015 w 17 Listopada 2017, 18:36:36 ---Mi obiecal plug odsniezny..... nie zapomnij o tym tez.

--- Koniec cytatu ---

No i Rulzowi :D

Stele:
Po wygenerowaniu binarki jest to jako submodele jednego modelu i tak. Jedyne uproszczenie dla deva, że zmienia jeden wers, a nie cały blok geometrii. Z tego co exemastry mówiły, dla renderera nie ma wielkiej różnicy, czy osobny model czy submodel. Trzba teksturę dobrać i siatkę wysłać i tak.
Wózki to kolejne uproszczenie. Dev nie musi się martwić, tylko ustawia pivoty czopów skrętu i dokleja potrzebne wózki. Dla renderera jedna macierz więcej na stosie.
Główny atut to ewentualne poprawki. Poprawiasz klocek raz i wszystkie używającego go modele sobie zaczerpną. Jak wyjdzie potrzeba wydzielenia kolejnego klocka do osobnego modelu, to wystarczy go dopisać includa do modeli, których był integralną częścią.

queuedEU:
Czyli modele wozka oddzielnie i maja byc przesuniete 'w maxie' na miejsce czopu, czy pozycje konfiguruje sie w plikach?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod