Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (13/765) > >>

Milek7:
po poprawce? no to już patrzę do tego crashdumpa

edit:
ok, ciekawe ile jeszcze tych crashów z brakującymi dźwiękami zostało ;p
zaraz powinien być nowy build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

Tomnord15:
Prawie się załadowała sceneria, jednakże znów wywaliło z podobnym błędem.

Milek7:
do trzech razy sztuka? ;d

zaraz będzie build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

Tomnord15:
Teraz nie wysypuje się przy symulacji ale błąd wywala dopiero po wciśnięciu F10. Za to spróbowałem uruchomić Drawinowo i efekt jak na screenie. Ten sam zestaw na Quarku wyglądał normalnie. W załączeniu log, errors i crushdump z Drawinowa i Quarka.

Milek7:
jeżeli chodzi o crashe o wychodzeniu, to po prostu tak ma, na exe tmj chyba też

a ze ścieżkami to znowu zapomniałem że nie można zmieniać kierunków ukośników w kodzie. zaraz powinien być poprawiony build: https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/build/artifacts

a jaka opinia o dźwięku? ;p

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod