Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

 Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym

<< < (763/765) > >>

mk1991:
Myślę, że potrzebne były by jakieś hash tagi, dot pojazdów, takie jakie można by wsadzić w textures, albo inny wspólny plik dla konkretnego typu pojazdu jak EU07 czy wspomniana wcześniej SM42 z podziałem na 6D i 6dg i tak dalej.

Joachimowicz:
Jadąc jednostką pomocnik pokazuje aby wrzucić kierunek do przodu, ale tylko na pierwszą pozycję. Urządziłem wyścig na TD i ustawiając kierunek na drugą pozycję, mam wrażenie że nie miałem problemu dogonić jednostkę sterowaną przez AI. To by mogło oznaczać, że AI jednostkach wykorzystuje tylko część mocy tego potwora.

mac310:
Widzę, że 5. listopada zostały zmergowane nowe funkcje do gałęzi sim u Milka i exe można sobie ściągnąć. W tym samym dniu została wydana aktualizacja 22.11, która ma chyba nadal to samo exe, jakie było w wydaniu sierpniowym. Czy nowe exe z dodanymi funkcjonalnościami pod uart będzie w jakimś oficjalnym wydaniu?

EP08_015:
Niebardzo wiem w ktorym temacie o tym napisac ale mam kilka pytan odnosnie exe z ostatniej pc.
1. Dlaczego niektore elementy scenerii w trybie pelnym swieca na rozowo a w trybie legacy jest ok np krawedzie drog na l53 noc.
2. Czemu swiatla w trybie pelnym oswietlaja tak wasko a na legacy ta smuga jest szersza i zasieg swiatel wydaje sie byc dalszy.
3. Dlaczego cienie w trybie pelnym sa prawie niewidoczne a w trybie legacy sa wyrazniejsze. Dotyczy wszystkich cieni i tych zewnetrznych i tych wewnatrz kabiny.
4. W wielu przypadkach wydaje sie ze podsypka na torach jest blyszczaca gdyz odbijaja sie od niej swiatla niektorych lamp i swiatla semaforow. W trybie legacy najbardziej to widac a w trybie pelnym mniej.

JAN21:
Do 1 i 4: Poprawka od @turbokibla na maty była pobierana?
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34954.msg561882.html#msg561882

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod